ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

استوری اینستاگرام
نرم افزار و اپلیکیشن

تعامل اسپاتیفای و GoPro با استوری‌ها؛ قابلیت جدید اینستاگرام

به‌ تازگی قابلیت‌هایی به اینستاگرام اضافه شده که کاربران به کمک آن‌ها می‌توانند راحت‌ تر از همیشه به اشتراک‌گذاری محتوا و تعامل با یکدیگر بپردازند. مطابق گزارشات جدید، اشتراک‌گذاری سریع ویدیو از اپلیکیشن GoPro و ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۱۵:۰۰

به‌ تازگی قابلیت‌هایی به اینستاگرام اضافه شده که کاربران به کمک آن‌ها می‌توانند راحت‌ تر از همیشه به اشتراک‌گذاری محتوا و تعامل با یکدیگر بپردازند. مطابق گزارشات جدید، اشتراک‌گذاری سریع ویدیو از اپلیکیشن GoPro و بارگذاری موزیک‌های اسپاتیفای در استوری‌ها دو مورد از مهم‌ترین این قابلیت‌ها است.

با فشردن دکمه Share و انتخاب استوری‌های اینستاگرام قادر به بارگذاری محتوای گوپرو یا اسپاتیفای در حساب کاربری‌تان خواهید بود. همچنین گزارش شده که در این حالت کاربران پیش از گذاشتن استوری قادر به ویرایش ویدیوهای گوپرو و استیکرهای اسپاتیفای هم هستند.

همچنین به نظر می‌رسد که امکان ارسال محتوای بارگذاری شده به دایرکت دیگر کاربران هم وجود دارد. اما به جز این دو قابلیت که در دسترس قرار گرفته، تماس تصویری هم خصوصیت مهم دیگری است که به زودی همه کاربران در اینستاگرام می‌توانند به آن دسترسی داشته باشند. با اضافه شدن این قابلیت، آیکن جدیدی در گوشه بالا و سمت راست اینستاگرام ظاهر خواهد شد که با فشردن آن می‌توانید با فالوئرهایتان شروع به گفتگو کنید.

نکته خوب اینجاست که در این حالت حتما ملزم به تماشای ویدیو در حالت تمام صفحه نیستید و می‌توانید در حین مکالمه، تصویر را کوچک کرده و به کارهای دیگر مشغول شوید. به گفته اینستاگرام، قابلیت تماس ویدیویی هنوز درمرحله آزمایشی به سر می‌برد اما در آینده نزدیک برای کلیه کاربران این شبکه اجتماعی از سراسر دنیا در دسترس قرار خواهد گرفت.

همچنین تغییر و تحول بخش اکسپلور و آغاز به کار پلتفرم اختصاصی Camera Effects (ابزاری برای ساخت استیکر و افکت برای حساب‌های کاربری پرطرفدار) از دیگر تغییراتی خواهند بود که به زودی در اینستاگرام آن‌ها را مشاهده خواهید کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی