ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

چرا پرچمدار G7 ThinQ با پنل LCD عرضه شد؟ ال جی توضیح می دهد

کمپانی ال جی رسماً تایید کرده که موبایل های بعدی سری V به نمایشگر OLED مجهز خواهند بود. علی رغم گزارش هایی که ادعا می کردند ال جی به تولید مدل های مختلفی از موبایل ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۱۹:۰۰

کمپانی ال جی رسماً تایید کرده که موبایل های بعدی سری V به نمایشگر OLED مجهز خواهند بود. علی رغم گزارش هایی که ادعا می کردند ال جی به تولید مدل های مختلفی از موبایل G7 ThinQ با پنل های LCD و OLED می پردازد، این کمپانی کره ای تصمیم گرفت که تنها از پنل های ارزان قیمت تر LCD استفاده کند. ال جی حالا دلایل خود در اتخاذ این تصمیم را شرح داده و در این بین، جزییاتی مربوط به دیوایس های بعدی نیز منتشر کرده است.

ال جی در جریان مراسم معارفه G7 ThinQ گفت که دلیل استفاده از پنل LCD در پرچمدار اخیر این بوده که آنها موبایل های سری G را دیوایس هایی عمومی تر و فراگیرتر تلقی می کنند. در واقع ال جی قصد دارد G7 ThinQ را به عنوان پرچمداری اقتصادی معرفی کند؛ هرچند که قیمت پنل نمایشگر، تاثیر چندانی در تصمیم گیری نهایی نداشته است.

در عوض، تصمیم ال جی در قبال نمایشگر G7 ThinQ به برنامه های این کمپانی برای اسمارت فون های آتی سری V مرتبط است. سال گذشته موبایل LG V30 همراه با پنل OLED معرفی شد و به نظر می رسد که ال جی برنامه مشابهی برای LG V30 ThinQ در نظر دارد. این موضوع به صورت رسمی تایید شده و ال جی می خواهد پنل های OLED را برای موبایل های سری V نگه دارد که به زعم اش «مبتکرانه تر» هستند. در این صورت، V35 ThinQ هم قطعاً ترند پنل های OLED را ادامه خواهد داد.

ال جی هنوز جزییات خاصی را درباره موبایل های بعدی خانواده V تایید نکرده اما با توجه به پریمیوم تر بودن این موبایل ها نسبت به سری G و نیز پیش فروش V30 ThinQ با قیمت 930 دلار در یک خرده فروشی، اینطور به نظر می رسد که کره ای ها برای نزدیک شدن به برچسب قیمت 1000 دلار تلاش می کنند؛ قیمتی که می تواند حاشیه سود را به شکل چشمگیری افزایش دهد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (12 مورد)
  • جهان پهلوان تختی
    جهان پهلوان تختی | ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۷

    واقعا خجالت اوره

  • کیانا صفایی
    کیانا صفایی | ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۷

    عزیزم خودت فهمیدی چی گفتی یا تعصبات بیجایی که داری باعث شد عصبی باشی و یه چیزی بنویسی و بره !؟!؟
    اول از همه بگم که شما تو چندتا کامنت پائین فرمودید این پنل میکرو ال سی دی هست و حالا که @darksider اومدن و سوتی شما رو بهتون گوشزد کردن یهوویی حرفی که تو چندتا کامنت پائین زده بودید و گفته بودید پنل جی7 میکرو ال ای دی هست به یکباره تبدیل شد به سوپر ال سی دی !؟!؟
    جنابعالی اصلا مطلع هستین چندین ساله پنل های سوپر ال سی دی رو تولیدات اچ تی سی استفاده میشه و تقریبا هم داره منسوخ میشه ( البته اگه تا الان نشده باشه ) ..!!
    آخه خودت ببین اپل برای اینکه نخواد پنل گرون اولد از سامسونگ بخره و آیفون ارزون تر تولید کنه رفت سمت ال جی ولی وقتی از کارخونه ال جی دیسپلی دیدن کرد کلا بی خیال خرید پنل اولد از ال جی شدن چون تکنولوژیشون به گرد پای سامسونگ هم نمیرسید و اصلا بر فرض که حرف شما درست پس این همه مشکل سایه انداختن تو تولیدات مختلف ال جی مثل V20 به خاطر چیه ؟؟
    بابا دست بردار بی خیال یه بارم با فکر باز به یه مسئله نگاه کن و اینقد کور کورانه تصمیم نگیر ..!!!
    ضمنا بنده هم طرفدار دو آتیشه هیچ برندی نیستم و از ال جی و سامسونگ و هوآوی دست گرفتم تا برند برادران احمد گوشی،، پس ممنونت میشم از الفاظ درست استفاده کنی و ویترین شخصیت خودت در معرض نمایش نذاری.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی