ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ماهانه 1.8 میلیارد کاربر ثبت شده به تماشای ویدیوهای یوتوب می نشینند

Susan Wojcicki، مدیرعامل یوتوب می گوید که در هر ماه، 1.8 میلیارد کاربر ثبت نام شده به تماشای ویدیوهای این پلتفرم می نشینند و این رقم بدون احتساب افرادی است که حساب کاربری نساخته اند. ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۱۳:۳۰

Susan Wojcicki، مدیرعامل یوتوب می گوید که در هر ماه، 1.8 میلیارد کاربر ثبت نام شده به تماشای ویدیوهای این پلتفرم می نشینند و این رقم بدون احتساب افرادی است که حساب کاربری نساخته اند. خانم Wojcicki دستیابی به این موفقیت را در کنفرانس Brandcast یوتوب اعلام کرد و ضمناً به چند رکوردشکنی دیگر مثل رکورد 41 میلیون تماشاگر لایو استریم بیانسه، خواننده آمریکایی و نیز عبور ویدیو کلیپ «دسپاسیتو» از مرز 5 میلیارد بازدید اشاره داشت.

یوتوب اواسط سال 2017 میلادی اعلام کرده بود که 1.5 میلیارد کاربر ثبت شده، به صورت ماهانه ویدیوهای این وب سایت را تماشا می کنند. Wojcicki از رویداد Brandcast استفاده کرد تا اشاره ای به برخی از مشکلات اخیر یوتوب داشته باشد؛ مسائلی نظیر محتویات نامناسب برای کودکان و تئوری های توطئه در این پلتفرم:

«این تاثیر باز بودن یک پلتفرم است؛ چنین پلتفرمی [اقصی نقاط] جهان را به گونه ای به یکدیگر نزدیک می کند که قبلاً امکان پذیر نبود. اما ما متوجه شده ایم که باز بودن، چالش هایی هم به همراه می آورد، همانطور که برخی تلاش بر سو استفاده از سرویس های ما داشته اند. این موضوع شدیداً برای من و هرکس دیگر در یوتوب اهمیت دارد که ما به شکلی مسئولیت پذیرانه رشد کنیم.»

Wojcicki به تغییراتی مثل افزودن گزینه Youtube Kids برای کودکان و نیز استخدام 10 هزار مدیر محتوا اشاره می کند که ظاهراً در دستور کار قرار داشته و در آینده نزدیک عملی می شوند. «هیچ دستورالعملی برای چگونگی فعالیت یک پلتفرم باز در ابعاد ما وجود ندارد، اما آنطور که من به موضوع فکر میکنم، حیاتی است که ما در طرف درست تاریخ باشیم.»

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • آریا
    آریا | ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۷

    من 90 درصد حجم اینترنتم رو در یوتوب مصرف میکنم ? اینترنت برام شده یوتوب. حتی ویدیوهایی که دیجیاتو اینجا میذاره میگردم اصلش رو پیدا میکنم تو یوتوب باسرعت و کیفیت بالاتر نگاه میکنم

  • mr.arash
    mr.arash | ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۷

    باید این وب سایت رفع فیلتر بشه

مطالب پیشنهادی