ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل زن فون Live L1 ایسوس اندروید GO
تکنولوژی

معرفی ذن فون Live L1، نخستین موبایل ایسوس مجهز به سیستم عامل اندروید GO

سیستم عامل اندروید GO آمده تا امکان بهره مندی از پشتیبانی نرم افزاری گوگل را برای موبایل های ارزان تر در بازارهای در حال توسعه فراهم کند. حال به تدریج و با ورود برندهای معتبر ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۱۲:۳۰

سیستم عامل اندروید GO آمده تا امکان بهره مندی از پشتیبانی نرم افزاری گوگل را برای موبایل های ارزان تر در بازارهای در حال توسعه فراهم کند. حال به تدریج و با ورود برندهای معتبر به این اکوسیستم شاهد گسترش دامنه نفوذ و تنوع کاربران آن هستیم.

در همین راستا دیروز کمپانی مطرح ایسوس در کشور اندونزی از ذن فون Live L1 به عنوان نخستین موبایل خود مجهز به سیستم عامل اندورید GO رونمایی کرد. گرچه قیمت این محصول هنوز اعلام نشده، اما به طور قطع بسیاری از فراد با درآمد متوسط قادر به خرید آن خواهند بود.

طبق اعلام سازنده Live L1 قرار است از حدود دو هفته دیگر راهی بازار شود. ضمن این که علاوه بر کشورهای جنوب شرق آسیا، تایوانی ها قصد دارند این محصول را در بازارهای اروپایی نیز عرضه نمایند. البته هنوز نام کشورهای مقصد و زمان آن اعلام نشده است.

موبایل زن فون Live L1 ایسوس اندروید GO

نخستین موبایل مجهز به اندروید GO ایسوس از یک نمایشگر ۵.۵ اینچی IPS با رزولوشن ۷۲۰ × ۱۴۴۰ با نسبت تصویر ۱۸:۹ برخوردار خواهد بود. در بدنه پشتی نیز یک سنسور ۱۳ مگاپیکسلی وظیفه ثبت تصاویر و ویدیوها را به عهده دارد. این مسئولیت در پنل جلویی بر عهده یک دوربین ۵ مگاپیکسلی گذاشته شده است. ضمناً ایسوس وعده داده که محصول جدیدش از فناوری تشخیص چهره برای باز کردن قفل صفحه نمایش برخوردار باشد.

از همه مهمتر، در زیر نمایشگر ذن فون Live L1 چیپست هشت هسته ای اسنپدراگون ۴۲۵ به همراه ۱ گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی تعبیه شده است. لازم به ذکر است که نسخه اروپایی این موبایل قرار است با ۲ گیگابایت رم و اندروید 8.1 روانه بازار شود.

وظیفه تامین نیرو برای گجت جدید ایسوس بر عهده یک باتری ۳ هزار میلی آمپر ساعتی گذاشته شده. ضمن این که Live L1 دارای دو درگاه برای ورود سیمکارت خواهد بود که یکی از آنها به عنوان محل قرارگیری کارت حافظه microSD نیز قابل استفاده است و ظرفیت ذخیره سازی موبایل مذکور را تا ۲ ترابایت افزایش خواهد داد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی