ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کمپانی هلدینگ وارن بافت 75 میلیون سهم دیگر از اپل را خریداری کرده است

بنابر گزارش های تازه، طی سه ماهه نخست سال 2018، کمپانی هلدینگ وارن بافت یعنی Buffett's Berkshire Hathaway بالغ بر 75 میلیون سهم از اپل را با قیمتی نامشخص خریداری کرده است. این سهام در ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۱۷:۰۰

بنابر گزارش های تازه، طی سه ماهه نخست سال 2018، کمپانی هلدینگ وارن بافت یعنی Buffett's Berkshire Hathaway بالغ بر 75 میلیون سهم از اپل را با قیمتی نامشخص خریداری کرده است. این سهام در کنار 165.3 میلیون سهمی که برکشایر پیشتر از اپل خریداری کرده بود سبب می شود بافت روی 240.3 میلیون از سهام اپل کنترل داشته باشد که با قیمت 176.69 دلاری هر سهم در پایان روز سه شنبه، ارزش شان به 42.6 میلیارد دلار می رسد.

طی هفته پیش رو، برکشایر قرار است گردهمایی سالانه خود را با سهامداران برگزار کند و 40 هزار نفر به امید دریافت نصیحت هایی ارزشمند در زمینه سرمایه گذاری به این رویداد مراجعه خواهند کرد. روز دوشنبه نیز کمپانی زیر نظر وارن بافت گزارش مالی خود از سه ماهه اخیر را منتشر می کند که شامل اطلاعاتی از 10 هلدینگ برتر برکشایر، از جمله اپل خواهد بود.

هر سهم از اپل در روز جمعه گذشته با قیمت 162.32 دلار مبادله می شد و این رقم با رشد 9 درصدی، به 176.89 دلار در روز سه شنبه رسید. بعد از آن نیز شاهد انتشار گزارش مالی اپل از سه ماهه دوم سال مالی 2018 بودیم.

کمپانی ساکن کوپرتینو اگرچه آیفون های اندک کمتری نسبت به انتظارات فروخته و میانگین قیمت دیوایس هایش از 740 دلار به 728 دلار رسیده، با اعلام این خبر که آیفون X پر فروش ترین محصول کمپانی از زمان انتشار بوده توانست رضایت سرمایه گذاران را جلب کند. به محض انتشار این گزارش، ارزش سهام افزایش یافت و همچنان روندی صعودی دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی