ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ گلکسی X احتمالا با سه نمایشگر معرفی می‌شود

طبق شایعات جدید سامسونگ قصد دارد در نمایشگاه CES سال آینده از نسل بعدی پرچمدارش یعنی گلکسی اس 10 رونمایی کند و به همین خاطر بسیاری احتمال می دهند رونمایی از موبایل تاشو‌‌ی این برند ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۱۱:۰۰

طبق شایعات جدید سامسونگ قصد دارد در نمایشگاه CES سال آینده از نسل بعدی پرچمدارش یعنی گلکسی اس 10 رونمایی کند و به همین خاطر بسیاری احتمال می دهند رونمایی از موبایل تاشو‌‌ی این برند یعنی سامسونگ گلکسی X یک ماه بعد از نمایشگاه CES و در جریان کنگره جهانی موبایل (MWC) اتفاق بیافتد.

در تازه ترین خبر پیرامون این موبایل باید بگوییم که گلکسی X سامسونگ به نام رمز متفاوت «برنده» خوانده می‌شود و کد رمز قبلی خود که «دره» نام داشت را از دست داده. کارشناسان معتقدند این تغییر بیشتر بدین دلیل بوده که موبایل مذکور دیگر یک پروژه آزمایشی طولانی مدت نیست و به تازگی در برنامه‌ی عرضه‌ی موبایل‌های سامسونگ، جایی را به خود اختصاص داده و به همین دلیل است که برنده خوانده‌ می‌شود.

گزارش شده که سامسونگ گلکسی X را به نمایشگاه CES امسال آورده و این موبایل را پشت درهای بسته به نمایش گذاشته بود. گفته شده که این گوشی از سه نمایشگر‌ تاشو‌ی اولد ۳.۵ اینچی بهره می‌بُرد. یکی از آنها در لبه‌ی بیرونی موبایل قرار داشت و دو نمایشگر دیگر داخل موبایل تعبیه شده بودند؛ بدین صورت که کاربر می‌توانست برای استفاده از نمایشگر عمودی، با باز کردن این موبایل، دو نمایشگر را کنار هم قرار داده و از یک صفحه نمایش ۶ تا ۷ اینچی بهره ببرد. از صفحه نمایش بیرونی هم وقتی استفاده می‌شد که موبایل در حالت تاشده قرار داشت.

باید توجه داشت که پیش از این، اپل در تولید آیفون‌های قدیمی‌اش از نمایشگر‌های ۳.۵ اینچی بهره می‌برد تا اینکه بالاخره در سال ۲۰۱۳ میلادی، آیفون‌ 5 با صفحه نمایش ۴ اینچی را معرفی نمود و از تعبیه‌ی نمایشگر‌هایی با اندازه‌ی کوچک دست کشید.

البته گلکسی X نهایی می‌تواند تفاوت زیای با مدل به نمایش گذاشته شده توسط سامسونگ در لاس وگاس داشته باشد اما با توجه به پتنت ارائه شده جدید از این موبایل و شباهت مکانیزم ثبت شده در آن، به نظر می‌رسد گوشی تاشو جدید سامسونگ از ظاهر و مشخصاتی این چنینی بهره ببرد.

تماشا کنید: تست مقاومت گلکسی اس 9 ؛ بدنه‌ی آلومینیومی پیشرفته چقدر تاثیرگذار است؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Alikh79
    Alikh79 | ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۷

    واقعا عالی میشه اگه قیمتش خوب باشه

  • S. A. F
    S. A. F | ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۷

    ما پول همون یک نمایشگر رو هم نداریم چه برسه به سه نمایشگر

مطالب پیشنهادی