ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

آیفون ۷
تکنولوژی

اپل باگ غیر فعال شدن اسپیکر مکالمه در آیفون ۷ را تایید کرد

کمپانی اپل وجود باگ غیر فعال شدن میکروفون در برخی دستگاه های آیفون ۷ و ۷ پلاس دارای iOS 11.3 یا نسخه های جدیدتر را تایید کرده است. وب سایت «مک رومز» که خبرهای مربوط به اپل ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۱۲:۱۵

کمپانی اپل وجود باگ غیر فعال شدن میکروفون در برخی دستگاه های آیفون ۷ و ۷ پلاس دارای iOS 11.3 یا نسخه های جدیدتر را تایید کرده است.

وب سایت «مک رومز» که خبرهای مربوط به اپل را دنبال می کند، مدعی شده به اسنادی حاکی از پذیرش وجود این باگ توسط مسئولان اپل دست پیدا کرده است.

این باگ باعث می شود در آیفون های ۷ یا ۷ پلاس با iOS 11.3 یا نسخه های بعدی، کلید اسپیکر مکالمه حین تماس صوتی یا تصویری غیر فعال شود.

در ماه های گذشته برخی کاربران در شبکه های اجتماعی از وجود مشکل مذکور خبر داده بودند. سند مذکور که توسط کمپانی کوپرتینویی به «نمایندگی های مجاز اپل» ارسال شده حاکی از باخبر بودن مسئولان این شرکت از مشکل مذکور است، با این حال به نظر نمی رسد که به روزرسانی خاصی برای رفع آن ارائه شده باشد.آیفون ۷

در این سند به نمایندگی ها توصیه شده برای حل مشکل از کاربر بخواهند تمام اتصالات بلوتوثی موبایل را غیر فعال کند. اگر این راه حل جواب نداد سراغ عیب یابی صوتی بروند که با نمایش پیام هایی خاص، لزوم تعمیر موبایل را مشخص می کند. در این سند به دلیل نرم افزاری یا سخت افزاری مشکل مذکور اشاره نشده است.

اپل برای این دسته از کاربران امتیازهایی خاصی را در نظر گرفته و حتی اگر موبایل آنها تحت گارانتی هم نباشد، تکنسین های فنی آیفون آنها را تعمیر خواهند کرد، با این حال اخذ هزینه از کاربران یا رایگان بودن این سرویس هنوز مشخص نشده است.

سال گذشته ۳۶ هزار افسر اداره پلیس نیویورک سیتی موبایل‌های ویندوزی خود را با آیفون‌ های 7 یا 7 پلاس تعویض کردند. این افسران از موبایل های جدید به عنوان «فراترین ابزار مقابله با جرم» یاد کرده بودند، با این حال غیرفعال شدن اسپیکر موبایل حین عملیات های پلیسی می تواند عواقب جبران ناپذیری به دنبال داشته باشد.

تماشا کنید: تست سقوط آیفون 7 و 7 پلاس

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Alikh79
    Alikh79 | ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۷

    از این بیشتر انتظار نمیرفت

مطالب پیشنهادی