ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

آینده کال او دیوتی تحت تاثیر موفقیت فورتنایت تغییر می کند؟

اکتیویژن، ناشر سری بازی کال او دیوتی و لیستی بلند از فرنچایز های موفق، به تازگی اعلام کرده است که موفقیت بازی هایی مانند فورتنایت موبایل را به صورت جدی بررسی می کند. در گزارش ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۱۵:۰۰

اکتیویژن، ناشر سری بازی کال او دیوتی و لیستی بلند از فرنچایز های موفق، به تازگی اعلام کرده است که موفقیت بازی هایی مانند فورتنایت موبایل را به صورت جدی بررسی می کند.

در گزارش مالی چهارماهه اول سال جاری مالی اکتیویژن، چند بار به موفقیت بزرگ بازی فورتنایت و رشد سبک بتل رویال در چند ماهه اخیر اشاره شده است. با وجود آن که جزییات زیادی در این رابطه در دسترس نیست، مدیر مالی اکتیویژن اعلام کرده که محبوبیت فورتنایت آن ها را تحت تاثیر قرار داده است.

بازی فورتنایت موبایل در مدت زمان کوتاهی، درآمد بالایی را از راه متفاوتی نسبت به سایر بازی های موبایل کسب کرده و این موضوع برای کمپانی اکتیویژن اهمیت زیادی دارد.

یکی از دلایل ساده موفق فورتنایت، شباهت کامل فورتنایت موبایل به نسخه های کنسولی و پی سی بازی است و این یکپارچگی باعث می شود بتوان سبک هایی مانند بتل رویال را میان گیمرهای غربی و شرقی گسترش داد.

کال او دیوتی
شاید به زودی پسوند بتل رویال کنار اسم کال او دیوتی دیده شود.

سران اکتیویژن بر این باورند که محبوبیت بازی های بتل رویال تاثیری منفی روی فروش بازی های آن ها نداشته و بالعکس افراد جوان تری را جذب بازی های ویدیویی کرده که در نهایت به نفع تمام فعالین این حوزه خواهد بود.

در گزارش مالی اخیر اکتیویژن از سه ماهه نخست سال مالی جاری اعلام شد این کمپانی 51 میلیون کاربر فعال ماهانه دارد. میزان کاربران سری کال او دیوتی نسبت به زمان مشابه در سال گذشته افزایش یافته و اکتیویژن قول رویدادهای فصلی و محتوای بیشتری را برای جدیدترین نسخه از این سری داده است.

فروش کال او دیوتی در بازه زمانی یکسان نسبت به سال گذشته افزایش یافته و جدیدترین نسخه کال او دیوتی یعنی Call of Duty: WW2 بعد از Call of Duty: Black Ops 3 در رده دوم محبوب ترین های این فرنچایز قرار دارد. قسمت سوم از سری بلک اپس 200 میلیون کاربر را برای اکتیویژن به ارمغان آورد که در مجموع بیش از 15 میلیارد ساعت مشغول انجام این بازی بودند.

پیش از این شایعات حذف بخش داستانی از Call of Duty: Black Ops 4 و اضافه شدن بخش بتل رویال به این بازی شنیده می شد. باید منتظر ماند و دید که علاقه اکتیویژن به سبک بتل رویال، باعث چه تغییراتی در فرنچایز کال او دیوتی خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • سامان
    سامان | ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۷

    بخش داستانی چرا میخوان حذف کنن اخه !!؟

مطالب پیشنهادی