ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

G7 ThinQ

ال جی: ما قبل از اپل بریدگی نمایشگر را طراحی کرده بودیم

امروزه شاهد معرفی موبایل های با بریدگی نمایشگر بسیاری هستیم و با ادامه روند فعلی احتمالا تعداد این گوشی ها از نمونه های با نمایشگر معمولی بیشتر هم خواهد شد. اگرچه بسیاری آیفون ۱۰ را ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۱۰:۳۰

امروزه شاهد معرفی موبایل های با بریدگی نمایشگر بسیاری هستیم و با ادامه روند فعلی احتمالا تعداد این گوشی ها از نمونه های با نمایشگر معمولی بیشتر هم خواهد شد. اگرچه بسیاری آیفون ۱۰ را پایه گذار این ترند می دانند اما برخی شرکت ها مدعی شده اند که پیش از کوپرتینویی ها و حتی اسنشال این طرح را در  دست داشته اند و حالا ال جی نیز به این جمع اضافه شده است.

کمپانی کره ای اواخر هفته گذشته از پرچمدار جدید G7 ThinQ رونمایی کرد که تا حد زیادی بریدگی نمایشگر آیفون ۱۰ را شبیه سازی کرده؛ مساله ای که ال جی قویا آن را انکار می کند.

Hwang Jeong-hwanُ رئیس بخش موبایل این کمپانی مدعی شده که «ما پیش از اپل بریدگی نمایشگر را طراحی کرده بودیم». به گفته او ال جی ترجیح می دهد این قابلیت را نمایشگر دوم بخواند تا بریدگی صفحه نمایش.

G7 ThinQمقامات این شرکت با تایید وجود شباهت های انکار ناپذیر بین G7 ThinQ و دیگر پرچمدارهای شناخته شده، مدعی شده اند که این موبایل قابلیت های متفاوتی را به همراه دارد. علاوه بر این  Hwang از اضافه شدن اموجی های متحرک مبتنی بر واقعیت افزوده از طریق به روزرسانی در آینده خبر می دهد؛ قابلیتی پر سر وصدا که آیفون ۱۰ و گلکسی اس ۹ از آن برخوردار هستند اما در G7 ThinQ خبری از آن نیست.

کمپانی کره ای علاوه بر اموجی های متحرک، از تعبیه قابلیت های دیگری نظیر نمایشگر با پنل اولد یا حتی رم قابل قیاس با دیگر پرچمدارهای رقیب در G7 ThinQ صرف نظر کرده که احتمالا دلیل اصلی کاهش قیمت تا حد ممکن بوده است.

مسئولان این کمپانی در جریان مراسم معارفه G7 ThinQ تاکید کردند که دلیل استفاده از پنل LCD در پرچمدار اخیر این بوده که آنها موبایل های سری G را دیوایس هایی عمومی تر و فراگیرتر تلقی کرده و پنل های با کیفیت اولد را برای موبایل های سری V کنار گذاشته اند.

تماشا کنید: نگاه نزدیک به G7 ThinQ

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (10 مورد)
  • بهنام
    بهنام | ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۷

    باز به شهامت و معرفت مدیر ایسوس که شجاعانه گفت آقا ما کپی کردیم چون ملت بهتر میخرن

  • sepehri
    sepehri | ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۷

    صد البته که راست میگن چون صفحه نمایش رو ساپسونگ ساخته و بهش میده و البته که طراحیشم سامسونگ کرده بوده نه ال جی

  • Sasan_Entezari
    Sasan_Entezari | ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۷

    فکر کنم خیلی از شرکت‌ها این ایده رو داشتن ولی جرأت استفاده ازش رو نداشتن حالا اپل این راهو هموار کرد

  • shima
    shima | ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۷

    آره یکی تو راست میگی یکی هوآوی

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی