ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گلکسی نوت ۹ سامسونگ به حسگر اثر انگشت یکپارچه با نمایشگر مجهز می شود؟

اخیرا اسناد مربوط به ثبت پتنتی تازه توسط سامسونگ منتشر شده که به پیاده سازی حسگر اثرانگشت زیر نمایشگر گلکسی نوت ۹ اشاره دارد. سال گذشته گزارش شده بود که گلکسی نوت ۸ احتمالا به ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۰۹:۳۰

اخیرا اسناد مربوط به ثبت پتنتی تازه توسط سامسونگ منتشر شده که به پیاده سازی حسگر اثرانگشت زیر نمایشگر گلکسی نوت ۹ اشاره دارد. سال گذشته گزارش شده بود که گلکسی نوت ۸ احتمالا به تکنولوژی مذکور مجهز می شود و امسال نیز خبرهایی در رابطه  با استفاده از این تکنولوژی در پرچمدار سری گلکسی اس به گوش رسید. با این حال اما هیچیک از شایعات در این باره رنگ واقعیت به خود نگرفت و حالا به لطف این پتنت می توان امیدوار بود که گلکسی نوت ۹ سامسونگ به این فناوری مجهز شود.

همانطور که در طرح های مربوط به این پتنت مشاهده می کنید، سامسونگ در نظر دارد این حسگر جدید را در بخش انتهایی پنل جلویی پرچمدار یاد شده کار بگذارد. به این ترتیب زمانی که کاربر انگشت خود را روی نمایشگر آمولد موبایل قرار می دهد دستگاه به صورت خودکار موقعیت قرارگیر انگشت را روشن می کند و امکان اسکن شدن انگشت مورد نظر را فراهم می نماید. بعد از این مرحله فرایند احراز هویت صورت گرفته و در صورت مطابقت داشتن اثرانگشت فرد با نمونه ثبت شده در دستگاه عملیات لاگین صورت می گیرد.

گلکسی نوت ۹

گوشی گلکسی نوت ۹ سامسونگ قرار است در انتهای ماه اوت (اوایل شهریورماه سال جاری) معرفی شود و این یعنی می توان انتظار داشت که رفته رفته بر حجم شایعات مربوط به این موبایل در ابتدای تیرماه اضافه شود و می توان امیدوار بود که در این برهه اطلاعات واضحی در رابطه با طرح های سامسونگ برای این فناوری تازه در اختیارمان قرار بگیرد.

گلکسی نوت ۹

در هر حال، اگر غول تکنولوژی کره ای نتواند فناوری اسکنر اثرانگشت را در موعد مقرر برای استفاده انبوه در پرچمدار آتی اش توسعه دهد آنگاه می توان امیدوار بود که دست کم گلکسی اس ۱۰ به این تکنولوژی مجهز گردد.

بد نیست اشاره کنیم که به تازگی شایعه شده گلکسی اس ۱۰ سامسونگ با اسم رمز فراتر در دست ساخت است؛ این موبایل به احتمال زیاد شباهتی قابل توجه به پرچمداران کنونی شرکت کره ای دارد و براساس برخی گمانه زنی ها به بریدگی نمایشگر و همچنین حسگر سه بعدی مجهز می گردد، ضمن آنکه برای احراز هویت کاربرانش از تکنولوژی اسکنر اثرانگشت بهره می گیرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • Alikh79
    Alikh79 | ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۷

    منتظرم ببینم واقعا گوشی عالیی هست سری نوت ادم دیوانش میشه من note 8 دارن روز به روز رضایتم بیشتر میشه ازش

  • امیرحسین
    امیرحسین | ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۷

    @ ناصر
    داداش نوت هفت نبود. زمانی که نوت سه اومد بعدش همین شایعات بود! ینی از زمانی که اپل اسکنر اثرانگشت رو معرفی کرد.

  • ناصر
    ناصر | ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۷

    ما این حرفارو از نوت هفت و اس هفت داریم میشنویم تا حالا که نشده

مطالب پیشنهادی