ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

iOS ۱۳
تکنولوژی

به روزرسانی iOS ۱۳ روی تغییر طراحی صفحه خانگی و آیپد متمرکز خواهد بود

«مارک گورمن» تحلیلگر سرشناس بلومبرگ اخیرا توییتی را در رابطه با قابلیت های احتمالی iOS ۱۳ منتشر کرده است. iOS ۱۱ با معرفی اپ Files، داک بهبود یافته، اپ سویچر جدید، پشتیبانی از درگ اند دراپ ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۱۰:۰۰

«مارک گورمن» تحلیلگر سرشناس بلومبرگ اخیرا توییتی را در رابطه با قابلیت های احتمالی iOS ۱۳ منتشر کرده است.

iOS ۱۱ با معرفی اپ Files، داک بهبود یافته، اپ سویچر جدید، پشتیبانی از درگ اند دراپ و قابلیت هایی نظیر Instant Markup و Instant Notes برای پنسل روی آیپد متمرکز بود. به گفته گورمن به روزرسانی سال آینده سیستم عامل اپل نیز از کد Yukon برخوردار بوده و روی آیپد متمرکز خواهد بود.

از میان به روزرسانی های در نظر گرفته شده برای آیپد می توان به باز طراحی صفحه خانگی iOS ۱۳ ، اپلیکیشن Files و قابلیت های پنسل اشاره کرد.

اگر پیش بینی های گورمن درست از آب درآید، اپل قابلیت تب های درون برنامه ای برای باز کردن پنجره های مختلف از یک برنامه در حالت Split View را به این نسخه اضافه می کند. گورمن در پاسخ به سوالات کاربران مدعی شده برخی از این ویژگی ها به آیفون نیز خواهند آمد.

بر اساس شایعات موجود برخی از این قابلیت ها قرار بود به iOS ۱۲ اضافه شوند اما اپل ترجیح داده روی بهبود کارایی و امنیت تمرکز کند. iOS ۱۳اگر اپل طبق برنامه پیش برود انتظار داریم iOS ۱۲ در کنفرانس جهانی توسعه دهندگان (WWDC: World Wide Developers Conference) معرفی شود؛ کنفرانسی که تاریخ برگزاری آن ۴ تا ۸ ژوئن (چهاردهم تا هجدهم خرداد) برنامه ریزی شده است.

از قابلیت های در نظر گرفته شده برای iOS ۱۲ می توان به کاراکترها و واسط کاربری انیموجی جدید، پشتیبانی از فیس تایم برای انیموجی، ابزارهای کنترل والدین بهبود یافته،  ابزار Digital Health جدید، اپ Stocks بهبود یافته و پشتیبانی از بازی های واقعیت افزوده چند نفره اشاره کرد.

طی چهار سال گذشته اپل iOS را در هفته‌ی دوم ماه سپتامبر به طور عمومی منتشر کرده، بنابراین انتظار می‌رود تاریخ عرضه‌ی iOS ۱۲ روز سه‌شنبه، هجدهم سپتامبر ۲۰۱۸ (برابر با ۲۷ شهریور) باشد.

تماشا کنید: ویدیویی مفهومی از iOS 12 و قابلیت های مورد انتظار کاربران

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی