ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

به روزرسانی ویندوز ۱۰
تکنولوژی

به روزسانی جدید ویندوز باعث هنگ کردن برخی کامپیوترها می شود

به روزرسانی جدید ویندوز ۱۰ باعث از کار افتادن گوگل کروم، دستیار مجازی کورتانا و هنگ کردن سیستم می شود. باگ به روزرسانی ویندوز ۱۰ که دوشنبه برای عموم کاربران منتشر شد باعث ابراز نارضایتی ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۱۱:۰۰

به روزرسانی جدید ویندوز ۱۰ باعث از کار افتادن گوگل کروم، دستیار مجازی کورتانا و هنگ کردن سیستم می شود.

باگ به روزرسانی ویندوز ۱۰ که دوشنبه برای عموم کاربران منتشر شد باعث ابراز نارضایتی صدها کاربر در فروم های پشتیبانی مایکروسافت و کروم از قفل شدن تصادفی سیستم شده، یکی از این کاربران مشکل را اینگونه شرح داده است:

همه چیز از کار می افتد و حتی Ctrl Alt Delete نیز کاری از پیش نمی برد، تنها راه حل خاموش کردن فیزیکی سیستم با کلید پاور و روشن کردن مجدد آن است.

مایکروسافت نیز با تایید وجود این مشکل از تلاش برای توسعه پچ هایی خبر داده که احتمالا سه شنبه منتشر خواهند شد. به نظر می رسد این مشکل بیشتر کامپیوترهای جدید بهره مند از گرافیک مجتمع اینتل را درگیر کرده است.به روزرسانی ویندوز ۱۰در این فروم ها برای حل مشکل به کاربران پیشنهاد شده که در صورت استفاده از لپ تاپ آن را باز و بسته کنند و در صورتی که روی تبلت به این مشکل برخورده اند با سه بار فشار دادن همزمان کلیدهای کنترل صدا در دو ثانیه صفحه را رفرش کنند. یکی دیگر از راه حل های احتمالی استفاده از دستور زیر است:

Windows key + Ctrl + Shift + B

این باگ با اجرای برنامه هایی نظیر کروم، استفاده از برخی قابلیت های این اپ ها، به صورت تصادفی رخ داده و حتی شامل سیستم های سرفس خود مایکروسافت نیز می شود.

از آنجایی که کروم با در اختیار داشتن ۶۶ درصد از بازار مرورگرهای دسکتاپ، یکی از محبوب ترین اپ ها در ویندوز است، دلایل عدم رفع مشکلات احتمالی پیش از انتشار ویندوز مشخص نیست چرا که گزارشات مربوط به این باگ یک ماه قبل توسط تسترهای سرویس ویندوز اینسایدر ارائه شده بود.

مایکروسافت در روزهای آخر انتشار به روزرسانی جدید، به خاطر پیدا شدن باگی که کارایی سیستم را با مشکل مواجه می کرد ارائه آن را به تاخیر انداخت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • بهداد
    بهداد | ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۷

    روی سرفس پرو 4 عجب مکافاتی شد برا من تا نصب بشه بعدشم خود بخود ریست میکرد .... مجبور شدم برگردم نسخه قبلی

  • Mohammad Daryabiyan
    Mohammad Daryabiyan | ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۷

    من آپدیت کردم اینطوری شد اما با آپدیت جدید ویندوز که امروز انجام دادم حل شد مشکلات و روانتر کار میکنه. بسیار کارآتر هم شده.

  • آریا
    آریا | ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۷

    من که مشکلی نداشتم تاحالا

مطالب پیشنهادی