ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اسکنر سه بعدی چهره
تکنولوژی

به روز رسانی جدید، مشکل پایداری تماس گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس را حل می‌کند

به نظر می‌رسد که پرچمداران فعلی کمپانی سامسونگ یعنی گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس در زمینه‌ی برقراری و پایداری تماس تلفنی مشکلاتی دارند و به همین دلیل کمپانی کره‌ای مجبور شده که در ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۱۰:۳۰

به نظر می‌رسد که پرچمداران فعلی کمپانی سامسونگ یعنی گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس در زمینه‌ی برقراری و پایداری تماس تلفنی مشکلاتی دارند و به همین دلیل کمپانی کره‌ای مجبور شده که در به روز رسانی جدید خود این مسائل را حل کند. با توجه به شکایات مطرح شده، این مشکلات همه گیر بوده چرا که کاربران زیادی در اروپا، آفریقا، استرالیا و آسیا نارضایتی خود را از این مسئله اعلام کرده‌اند و گزارش دادند که مشکل پایداری تماس گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس، موجبات ناراحتی‌شان را فراهم آورده است.

چند هفته‌ای طول کشیده تا سامسونگ دست به کار شود و این مشکلات را به رسمیت بشناسد و راهی برای مشکل پیدا کند اما به هر حال دو به روز رسانی جدید برای پرچمداران این کمپانی منتشر شده که دقیقاً حل مشکل پایداری تماس گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس را نشانه گرفته است.

این دو به روز رسانی که از شماره‌ی سیستم عامل G960FXXU1ARD4 و G965FXXU1ARD4 بهره می‌برند، هر کدام ۱۵۰ مگابایت بیشتر حجم ندارند و تنها به حل مشکل پایداری تماس اکتفا نکرده‌اند چرا که آنها قادرند کیفیت تصاویر پس زمینه‌ی این گوشی‌ها را نیز افزایش دهند.

این به روز رسانی ‌ها به تازگی منتشر شده و هنوز معلوم نیست که سامسونگ توانسته‌ مشکل پایداری تماس پرچمدارانش را حل کند و رضایت کاربران جهانی خود را فراهم آورد یا خیر.

اگر شما هم جز صاحبان خوش شانس گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس هستید و هنوز آپدیتی برای حل مشکلات این گوشی‌ها دریافت نکردید، بهتر است به بخش تنظیمات و قسمت به روز رسانی نرم افزار موبایل خود سر زده و به صورت دستی این آپدیت‌های ۱۵۰ مگابایتی را دریافت کرده و تجربه‌ خود را با ما به اشتراک بگذارید.

این تغییر رویه سامسونگ البته خبر خوبی برای طرفداران این برند به شمار می‌رود چرا که چندی پیش یکی از سخنگویان کمپانی سامسونگ در واکنش به انتقادات کاربران از مصرف شارژ گلکسی اس 9، وجود چنین مشکلی را از اساس تکذیب کرده بود.

تماشا کنید: تیزر رسمی سامسونگ از قابلیت های ویدیوی فوق آهسته گلکسی اس 9

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • delta7
    delta7 | ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۷

    اندروید ۸ برای S7 اومده
    یکم باگ داره بعضی وقتا لگ میزنه
    اگه اعصابتونو خورد میکنه فعلا آپدیت نکنید

مطالب پیشنهادی