ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

امکان نمایش اسناد و سایت های باز شده روی کامپیوتر به مرورگر اج موبایل اضافه شد

تا دقایقی دیگر کنفرانس توسعه دهندگان مایکروسافت تحت عنوان Build 2018 آغاز می شود. شرکت آمریکایی در روز نخست روی موضوعاتی مثل هوش مصنوعی، پلتفرم آژور و مرورگر اج تمرکز دارد و روز دوم برای ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۲۱:۱۹

تا دقایقی دیگر کنفرانس توسعه دهندگان مایکروسافت تحت عنوان Build 2018 آغاز می شود. شرکت آمریکایی در روز نخست روی موضوعاتی مثل هوش مصنوعی، پلتفرم آژور و مرورگر اج تمرکز دارد و روز دوم برای سرویس مایکروسافت 365 در نظر گرفته شده است. در کنفرانس امسال ضمناً قرار است جو بلفیوره مدیر ارشد مایکروسافت از یک ویژگی جذاب جدید هم برای کاربران موبایل پرده برداری کند.

اگر به خاطر داشته باشید مایکروسافت سال گذشته در کنفرانس بیلد 2017 از ویژگی موسوم به تایم لاین در ویندوز ۱۰ پرده برداشت، بخش جدیدی که به کاربر امکان می داد آخرین سایت و نرم افزارهایی که باز کرده است را مرور کند.

خبر خوشی که امشب برای کاربران مرورگر اج اعلام می شود این است که از این به بعد قرار است مرورگر مایکروسافت هم در اندروید و iOS وبسایت هایی که روی کامپیوتر باز کرده اید را در بخش جدیدی به نام تایم لاین نمایش دهد. این ویژگی البته از مدتی پیش روی نسخه موبایل مرورگر اج در حال آزمایش بود اما از امشب به شکل رسمی عرضه می شود.

کاربران iOS برای این منظور کافی است به بخش تایم لاین در مرورگر اج مراجعه کنند. کاربران اندروید ابتدا لازم است لانچر اندرویدی مایکروسافت را روی تلفن هوشمند خود نصب کنند، اما در عوض یک قابلیت اضافی تر در اختیار دارند، اینکه می توانند فایل های مجموعه نرم افزاری آفیس کامپیوتر شخصی خود را هم با استفاده از گوشی موبایل اجرا کنند.

در ادامه با دیجیاتو همراه شوید تا آخرین اخبار کنفرانس بیلد 2018 و قابلیت های جدید محصولات مایکروسافت را مرور کنیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی