ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

Ferrari 812 Superfast (7)
خودرو

افزایش فروش محصولات فراری به خاطر محبوبیت مدل های V12

بی تردید فراری یکی از محبوب ترین خودروسازان تاریخ بوده و این کمپانی ایتالیایی طرفداران زیادی در گوشه و کنار جهان دارد. دلیل این امر واضح است: ارایه اتومبیل هایی قدرتمند، سریع و همواره هیجان ...

سعید علیپور
نوشته شده توسط سعید علیپور | ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۱۶:۱۵

بی تردید فراری یکی از محبوب ترین خودروسازان تاریخ بوده و این کمپانی ایتالیایی طرفداران زیادی در گوشه و کنار جهان دارد. دلیل این امر واضح است: ارایه اتومبیل هایی قدرتمند، سریع و همواره هیجان انگیز.

ferrari cars

به تازگی با پایان یافتن ماه آوریل، فراری آمار فروش محصولات خود را در چهار ماهه اول 2018 منتشر کرده است. نگاهی به این آمار نشان می دهد که علی رغم عدم تولید مدلی شاسی بلند، میزان فروش خودروهای مزین به اسب رقصان 13% نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش یافته است.

Ferrari 812 Superfast (5)

به گزارش رویترز این مساله می تواند ریشه در محبوبیت بالای مدل های مجهز به موتور V12 داشته باشد. این دسته از تولیدات فراری در سال 2017 نیز با استقبال زیادی روبرو شده و از فروش مناسبی برخوردار بودند.

مدل مهیج 812 سوپرفست یکی از محصولات این کمپانی است که از موتور V12 بهره می برد. تحویل این مدل بسیار پرطرفدار اخیرا در ایالات متحده آغاز شده که همین موضوع یکی از دلایل احتمالی رشد فروش فراری است.

Ferrari-812-Superfast-front-three-quarter-in-motion-07-2-e1497910781180

وقتی خودروسازانی مثل فراری و پورشه از اتومبیلی جدید رونمایی می کنند، معمولا مدت زمان قابل توجهی طول می کشد تا آن مدل به خاک آمریکا وارد شود. این امر به انجام تست های سختگیرانه درباره میزان گازهای خروجی آلاینده مربوط است.

Ferrari 812 Superfast (6)

آنطور که اعلام شده در چهار ماهه نخست 2018 سود این کمپانی به رقم 272 میلیون یورو (326 میلیون دلار) رسیده؛ همچنین حاشیه سود از 29.5% به 32.8% افزایش پیدا کرده است.

در این مدت 2,128 دستگاه خودرو با نشان اسب رقصان فروخته شده که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 6.2% رشد دارد. همچنین میزان تقاضا برای مدل های V12 برابر با 24% رشد داشته است. به گفته فراری فروش مدل های V8 تغییر چندانی نداشته و همانند مدت مشابه در سال قبل بوده است.

Ferrari 812 Superfast

بد نیست اشاره کنیم 812 سوپرفست به نوعی پرچمدار فراری به شمار رفته و جایگزین F12 برلینتا شده است. نیروبخش این خودرو یک موتور 12 سیلندر 6.5 لیتری است که می تواند 789 اسب بخار قدرت تولید کند. با تکیه بر این موتور و گیربکس هفت سرعته دو کلاچه، 812 سوپرفست قادر است در عرض تنها 2.9 ثانیه سرعت خود را به 100 کیلومتر در ساعت برساند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • sepehri
    sepehri | ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۷

    اینا افزایش فروش دارن و ماهم هرروز افزایش قیمت

مطالب پیشنهادی