ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

چالش جدید گوگل: چند اموجی را می‌توانید در دنیای واقعی پیدا کنید؟

اگر یک موبایل نزدیک‌تان دارید، emojiscavengerhunt.withgoogle.com را باز کنید و ببینید تا کجا می‌توانید پیش بروید؛ گوگل به تازگی چالشی سرگرم‌کننده راه انداخته که در آن باید به شکارچی اموجی‌ها تبدیل شوید. بعد از رفتن به ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۱۹:۳۰

اگر یک موبایل نزدیک‌تان دارید، emojiscavengerhunt.withgoogle.com را باز کنید و ببینید تا کجا می‌توانید پیش بروید؛ گوگل به تازگی چالشی سرگرم‌کننده راه انداخته که در آن باید به شکارچی اموجی‌ها تبدیل شوید. بعد از رفتن به وب‌سایت، هوش مصنوعی از شما می‌خواهد تا در مدت زمان محدودی اشیائی که شبیه به اموجی‌ها هستند را بیابید.

هر چه قدر هم بیشتر پیش بروید، زمان‌ افزایش می‌یابد. هدف گوگل از ساخت این وب‌سایت و ارائه تجربه‌ای مبتنی بر هوش مصنوعی این است تا نشان دهد که چگونه می‌توان از ابزارهای یادگیری ماشینی برای ساخت بازی‌های کوچک سرگرم‌کننده استفاده کرد. البته در بعضی قسمت‌ها هوش مصنوعی درست تصاویر را تشخیص نمی‌دهد.

اموجی در دنیای واقعی

با این حال به خاطر تجربه‌ متفاوت وب‌سایت و از آن طرف جمله‌هایی که هوش مصنوعی در هنگام یافتن اشیاء مورد نظر به زبان می‌آورد، سر زدن به emojiscavengerhunt و اموجی‌گردی در دنیای واقعی جذابیت‌های خودش را دارد. تجاربی شبیه به این سایت، توانایی‌های هوش‌ مصنوعی در تشخیص اجسام و تاثیری که از آن ها در آینده می‌توانند بگذارند را ملموس‌تر می‌کنند.

در هفته آینده که همایش توسعه‌دهندگان Google I/O برگزار می‌شود احتمالا گوگل بخشی از صحبت‌هایش را به هوش‌ مصنوعی اختصاص خواهد داد. شایعات خبر از بروزرسانی جدید گوگل لنز می‌دهند. انتظار می‌رود از پروژه یادگیری ماشین AutoML هم بیشتر بشنویم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Morteza
    Morteza | ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۷

    یه "فیلترشکن خود را باز کنید" هم توی جمله اول میخواد

مطالب پیشنهادی