ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

فورتنایت موبایل در کمتر از دو ماه درآمدش را به 50 میلیون دلار رساند

رکوردشکنی‌های فورتنایت موبایل اگرچه به یکی از تکراری‌ترین سوژه‌های صنعت بازی‌های ویدیویی تبدیل شده اما همچنان به خاطر سودهای عجیبی که اپیک‌گیمز از نسخه iOS بازی به جیب بزند، جذابیت‌های خودش را دارد؛ با توجه ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۱۷:۱۵

رکوردشکنی‌های فورتنایت موبایل اگرچه به یکی از تکراری‌ترین سوژه‌های صنعت بازی‌های ویدیویی تبدیل شده اما همچنان به خاطر سودهای عجیبی که اپیک‌گیمز از نسخه iOS بازی به جیب بزند، جذابیت‌های خودش را دارد؛ با توجه به گزارشات پایگاه تحلیلی سنسور تاور، فورتنایت موبایل در آخرین رکوردشکنی‌اش توانست در کمتر از دو هفته به درآمد 25 میلیون دلاری دست پیدا کند.

فورتنایت موبایل در روزهای ابتدایی عرضه و زمانی که هنوز در مرحله بتا قرار داشت، روزانه 1.5 میلیون دلار درآمدزایی می‌کرد. بازی بعد از انتشار جهانی هم به موفقیت‌هایش ادامه داد و در یک ماه درآمدش را به 25 میلیون دلار رساند. حالا با این 25 میلیون دلار دوم، فورتنایت موبایل در کمتر از دو ماه توانسته 50 میلیون دلار بفروشد.

یکی از مهمترین دلایل فروش بالای فورتنایت موبایل در این روزها به عرضه فصل چهارم بازی باز می‌گردد. اپیک‌گیمز از چند روز پیش و بعد از انتظارات فراوان استارت فصل چهارم عنوانش را زد و تب و تاب بازی دوباره بازیکن‌ها را فرا گرفت. از طرفی سیستم درآمدزایی مناسب فورتنایت و خرید‌های کراس پلتفرم هم روی درآمدزایی بالا نسخه موبایل این عنوان بی‌تاثیر نبوده‌اند.

با تمام این رکوردشکنی‌ها به نظر می‌رسد فورتنایت موبایل برای ادامه فروش بالایش نیازی به نسخه اندروید نداشته باشد. ورژن iOS بازی شانه به شانه نسخه‌های پلتفرم‌های خانگی پیش می‌آید و بخش زیادی از درآمد اپیک‌گیمز را به خود اختصاص داده است. بد نیست بدانید فورتنایت موبایل از لحاظ درآمدزایی، با اختلاف بالایی توانسته از پابجی موبایل هم جلو بیافتد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی