ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مشکلات دوربین اصلی آیفون ۱۰، در برخی مدل ها Face ID را از کار می اندازد

هفته گذشته خبرهایی در رابطه با مشکل میکروفون آیفون ۷ منتشر شد و حالا سند دیگری درز کرده که از مشکل Face ID در برخی مدل های آیفون ۱۰ خبر می دهد. باگ قبلی در آیفون ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۱۷:۰۰

هفته گذشته خبرهایی در رابطه با مشکل میکروفون آیفون ۷ منتشر شد و حالا سند دیگری درز کرده که از مشکل Face ID در برخی مدل های آیفون ۱۰ خبر می دهد.

باگ قبلی در آیفون های ۷ با iOS 11.3 یا نسخه های بعدی باعث می شد کلید اسپیکر مکالمه حین تماس صوتی یا تصویری غیر فعال شود و اپل از نمایندگی ها خواسته بود حتی موبایل های خارج از گارانتی را نیز تعمیر کنند.

هنوز یک هفته از ماجرا نگذشته که سند جدیدی از این کمپانی منتشر شده و در آن جزئیات مشکل سیستم شناسایی چهره آیفون ۱۰ و راه حل آن شرح داده شده است.

ظاهرا مشکل Face ID به دوربین اصلی موبایل ارتباط پیدا می کند چرا که اپل در گام اول به تکنسین ها توصیه کرده به منظور تشخیص امکان رفع مشکل با تعمیر دوربین اصلی، تست عیب یابی را اجرا کنند. اگر این مرحله جواب ندهد نمایندگی در صورت تمایل کاربر آیفون ۱۰ را با دستگاهی جدید تعویض خواهد کرد. Face IDاگرچه تعمیر دوربین اصلی برای رفع مشکل سیستم شناسایی چهره کمی عجیب به نظر می رسد اما پیش از این برخی کاربران آیفون ۱۰ در فروم های مختلف مدعی شده بودند که همزمان با ایجاد مشکل در دوربین اصلی، قابلیت Face ID نیز با مشکل مواجه می شود.

بر این اساس به جز ویژگی هایی نظیر تصویربرداری پانوراما، اسلوموشن و تایم لپس بقیه قابلیت ها غیرفعال شده و در صورت تلاش برای استفاده از سیستم شناسایی چهره پیام «Face ID در دسترس نیست، بعدا تلاش کنید» نمایش داده می شود.

از رابطه بین این دو بخش اطلاعات رسمی ارائه نشده اما کاربران در «ردیت» مدعی شده اند یکی از کارکنان Genius Bar وجود اتصال بین دوربین True Depth و لنز تله فوتو را تایید کرده است.

تماشا کنید: طرح مفهومی آیفون 10 پلاس طلایی سال 2018 منتشر شد

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • morteza r11
    morteza r11 | ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۷

    به ما چه با این قیمت دلار ?

  • JEFRiUM
    JEFRiUM | ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۷

    امیدوارم اپل از اشتباهاتش درس نگیره.
    و امسال هم قیمت های آیفون ها رو نامعقول بزاره.
    ?

  • Sam Anderwood
    Sam Anderwood | ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۷

    الان تبلیغ ایفون ۲۰۱۸ چربطی به مشکل دوربین داشت لعنتی

مطالب پیشنهادی