ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

سیستم درآمدزایی نامناسب هم مانع موفقیت‌های Harry Potter: Hogwarts Mystery نشد

چند روز بعد از عرضه استاروارز: بتل فرانت 2 (Star Wars: Battlefront) هیاهویی پیرامون پرداخت‌های درون برنامه‌ای بی‌رحم بازی به راه افتاد و در نتیجه این اتفاق گزارشاتی منتشر شدند که نشان از استقبال کمتر ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۱۴:۳۰

چند روز بعد از عرضه استاروارز: بتل فرانت 2 (Star Wars: Battlefront) هیاهویی پیرامون پرداخت‌های درون برنامه‌ای بی‌رحم بازی به راه افتاد و در نتیجه این اتفاق گزارشاتی منتشر شدند که نشان از استقبال کمتر بازیکن‌ها به ساخته عنوان الکترونیک آرتز می‌دادند؛ بتل‌فرانت 2 فروشش کاهش یافت و الکترونیک آرتز هم کوتاه آمد.

بتل‌فرانت 2 نمونه‌ای بود که در آن، بازیکن‌ها توسعه‌دهنده را مجبور به عقب نشینی کردند و به نظر می‌رسد هری پاتر راز‌های هاگوارتز (Harry Potter: Hogwarts Mystery) هم به نمونه‌ای تبدیل خواهد شد که به خاطر موفقیت‌هایش، سازنده را برای ادامه سیستم درآمدزایی‌ نامناسبش مصمم‌تر می‌کند.

با توجه به گزارش پایگاه تحلیلی Apptopia، رازهای هاگوارتز در ده روز نخست عرضه خود 4 میلیون دلار درآمدزایی کرد. همچنین بازی در روزهای ابتدایی انتشارش، رتبه یک دانلود اپلیکیشن‌های گوگل‌پلی در 32 کشور را به دست آورد و بین عناوین استودیوی معروف جم سیتی (Jam City) هم با اختلاف موفق‌ترین اپ در ماه اول انتشار بوده است.

هری پاتر راز‌های هاگوارتز

بازی موبایل هری پاتر هفت سال زندگی بازیکن را در هاگوارتز روایت می کند. در ابتدا نامه ای از سوی این مدرسه دریافت کرده و سپس به عنوان سال اولی به دنیای جادوگری جی کی رولینگ قدم می‌گذارید. در این بین نیز با شرکت در کلاس‌ها، جادوها و ترفندهای مختلف یاد می‌گیرید و با چالش‌هایی رو به رو می‌شوید.

بیشترین انتقاد بازیکن‌ها به هری پاتر راز‌های هاگوارتز به سیستم انرژی این عنوان باز می‌گردد. در بازی برای هر کاری نیاز به انرژی دارید و نکته اینجاست که نوار انرژی بازی خیلی زودتر از آنچه که انتظارش را دارید به پایان می‌رسد. بنابراین یا باید چند دقیقه صبر کنید و یا دست به دامن پرداخت‌های درون برنامه شوید. برای آشنایی بیشتر با بازی، بررسی این عنوان را از دست ندهید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی