ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

خریداران پرچمدار جدید سامسونگ اعتبار اسنپ هدیه می‌گیرند

اسنپ و سامسونگ با همکاری یکدیگر یک کمپین تبلیغاتی راه‌اندازی کرده‌اند. در این کمپین، خریداران گلکسی اس ۹ و اس ۹ پلاس ۱۰۰ هزار تومان اعتبار اسنپ دریافت می‌کنند و می‌توانند از آن برای سفر ...

آرش پارساپور
نوشته شده توسط آرش پارساپور | ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۱۶:۲۵

اسنپ و سامسونگ با همکاری یکدیگر یک کمپین تبلیغاتی راه‌اندازی کرده‌اند. در این کمپین، خریداران گلکسی اس ۹ و اس ۹ پلاس ۱۰۰ هزار تومان اعتبار اسنپ دریافت می‌کنند و می‌توانند از آن برای سفر از طریق این تاکسی اینترنتی استفاده کنند.

شرکت سامسونگ در جدیدترین کمپین فروش خود تصمیم گرفته که به عنوان هدیه خرید جدیدترین پرچمداران خود، اعتبار سفر با اسنپ را هدیه دهد. در مدت محدود این کمپین، در صورت خرید یکی از پرچمداران سری S مجموعه‌ای از هدایا به شما تعلق خواهد گرفت که اعتبار سفر با اسنپ یکی از آنهاست. به این ترتیب خریداران یکی از دو گوشی گلکسی S9 یا S9+ امکان تجربه سفری امن و آسان را با خدمات گسترده اسنپ در تمامی شهرهای تحت پوشش این سامانه خواهند داشت.

اسنپ و سامسونگ

اسنپ اکنون در حدود ۴۰ شهر کوچک و بزرگ ایران فعال است و خریداران تازه‌ترین پرچمداران سامسونگ در این شهرها می‌توانند از هدیه اعتباری این سامانه برای سفرهای درون‌شهری خود بهره ببرند.

با توجه به قیمت بالای موبایل ها به علت نوسان ارز و مشکلات واردکنندگان موبایل، این پیشنهاد می تواند تا حدی مشتریان پرچمدار سامسونگ را راضی نگه دارد و به نوعی تخفیفی روی مبلغ کل دستگاه به حساب آید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی