ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپلیکیشن Your Phone مایکروسافت برای ارتباط بین موبایل و کامپیوتر معرفی شد

مایکروسافت از اپلیکیشن جدیدی به نام «تلفن شما» (Your Phone) برای ویندوز در کنفرانس بیلد 2018 رونمایی کرد. هر فرد با استفاده از این اپلیکیشن قادر است که محتویات تلفن‌ همراهش را به صفحه کامپیوتر ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۲۱:۰۹

مایکروسافت از اپلیکیشن جدیدی به نام «تلفن شما» (Your Phone) برای ویندوز در کنفرانس بیلد 2018 رونمایی کرد. هر فرد با استفاده از این اپلیکیشن قادر است که محتویات تلفن‌ همراهش را به صفحه کامپیوتر منتقل کرده و میان آنها ارتباط مستقیم ایجاد نماید. بدین ترتیب به تمام کاربران ویندوز 10 اجازه داده خواهد شد عکس، نوشته و اعلان های موبایلشان را روی صفحه نمایش کامپیوتر شخصی‌ خود مشاهده کنند.

قابلیت های این اپ به سیستم عامل تعبیه شده در گوشی کاربر بستگی دارد اما کمپانی ردموندی ادعا کرده نرم افزار آنها قادر است که رابط کاربری یک گوشی اندرویدی را آنقدر خوب در کامپیوتر پیاده کند که دیگر کاربر نیازی به لمس کردن موبایلش نداشته و کاربر تنها از این اپ بهره ببرد.

البته کاربران iOS هم خواهند توانست با استفاده از اپلیکیشن جدید ویندوز 10، دیتای خود را با آیپد شخصیشان به اشتراک بگذارند، به شرطی که روی هر دو گجتشان مرورگر اِج را نصب کرده باشند. اگرچه مایکرسافت اولین شرکتی نیست که چنین ایده را مطرح می‌کند چرا که  کمپانی دل نیز پیشتر از طرحی مفهومی به همین نام استفاده کرده بود و با استفاده از آن اجازه می‌داد تماس‌ها و اعلان‌های یک تلفن همراه روی کامپیوتر‌های شخصی این برند دیده شود.

شرکت مایکروسافت قصد دارد اپ «تلفن شما» را طی همین هفته برای کاربران اینسایدر ویندوز آزمایش کند تا اگر با بازخورد خوبی مواجه شد، آن را روی ویندوز 10 عرضه کند. البته این شرکت ردموندی در حال آزمایش آپدیت بزرگتری را روی ویندوز 10 بوده که Redstone 5 نام دارد و قرار است تا آن را تا پایان پاییز امسال عرضه کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی