ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویندوز موبایل 10
تکنولوژی

به روز رسانی بهاری در روزهای خشکسالی ویندوز 10 موبایل عرضه خواهد شد

به تازگی شرکت مایکروسافت در صفحه پشتیبانی خود متذکر شده موبایل‌هایی که هنوز از سیستم عامل ویندوزفون بهره می‌برند، خواهند توانست که به روز رسانی بهاره ویندوز 10 موبایل که «April 2018 Update» نام دارد را ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۱۱:۰۰

به تازگی شرکت مایکروسافت در صفحه پشتیبانی خود متذکر شده موبایل‌هایی که هنوز از سیستم عامل ویندوزفون بهره می‌برند، خواهند توانست که به روز رسانی بهاره ویندوز 10 موبایل که «April 2018 Update» نام دارد را دریافت کنند.

چندی پیش کمپانی رموندی پس از مدتی تأخیر به روز رسانی بهاره ویندوز 10 را با نام «April 2018 Update» در دسترس کاربران کامپیوتر‌های شخصی قرار داد. اکنون به نظر می‌رسد نوبت به موبایل‌ها رسیده تا از این به روزرسانی بهره ببرند.

ویندوز 10 موبایل

بر اساس توضیحات این شرکت در صفحه‌ی پشتیبانی خود، زمان دریافت این به روز رسانی برای هر کاربر می‌تواند به فاکتور‌های نظیر مدل، تولید کننده، کشور، ناحیه، اپراتور موبایل یا حتی محدودیت‌های سخت افزاری گوشی‌اش بستگی داشته باشد اما به هر حال بیشتر موبایل‌هایی که از پلتفرم ویندوز موبایل استفاده می‌کنند، بالاخره خواهند توانست آپدیت بهاره را برای موبایل‌هایشان دریافت کنند.

با اینکه سیستم عامل ویندوز 10 موبایل قادر است به طور اتوماتیک، به روز رسانی بهاره را دریافت کند اما اگر این اتفاق نیفتاد می توان به صورت دستی نیز آن را دانلود نمود؛ بدین شکل که کاربر می تواند به صفحه تنظیمات رفته و پس از آن گزینه آپدیت و امنیت (Update & security) را انتخاب کند. سپس سراغ آپدیت گوشی (Phone update) برود و با لمس گزینه‌ی Check for updates، آپدیت جدید را دریافت کند. گفتنی است این به روز رسانی جدید شامل آپدیت شماره ۱۸۰۳ هم می‌شود.

ویندوز 10 موبایل

تعدادی از کاربران ویندوز 10 موبایل سعی کرده‌اند که به صورت دستی به روز رسانی بهاره را برای موبایل‌های خود دانلود کنند اما موفق نشدند. به همین دلیل مایکروسافت اعلام نموده که تمامی مدل‌هایی که از سیستم عامل مایکروسافت استفاده می کنند، قادر نخواهند بود این از این آپدیت را استفاده کنند.

پیش از این مایکروسافت رسماً اعلام نموده که در روز ۱۸ دی ماه سال ۲۰۱۹، ویندوز 10 موبایل را به حال خود رها خواهد کرد. البته تا آن زمان کمپانی ردموندی پشتیبانی خود را از این ویژگی قطع نخواهد کرد و به روزرسانی ‌های امنیتی جدید را برای این پلتفرم خواهد فرستاد اما در این آپدیت‌ها ویژگی جدیدی به سیستم عامل ویندوزفون اضافه نخواهد شد.

تماشا کنید: ظاهر جدید ویندوز 10 با فلوئنت دیزاین

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • samir1374
    samir1374 | ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۷

    آخه 18 دی 2019؟ داریم اصلا؟

مطالب پیشنهادی