ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مایکروسافت از شبکه‌ تحویل محتوای جهانی خود رونمایی کرد

شبکه‌های تحویل محتوا یا CDNها به اپلیکیشن‌هایی که بر بستر حافظه ابری اجرا می شوند، اجازه می دهند که محتوای خود را به سرعت و با خیال راحت به سرتاسر جهان بفرستند. حال مایکرسافت امروز ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۲۲:۵۳

شبکه‌های تحویل محتوا یا CDNها به اپلیکیشن‌هایی که بر بستر حافظه ابری اجرا می شوند، اجازه می دهند که محتوای خود را به سرعت و با خیال راحت به سرتاسر جهان بفرستند. حال مایکرسافت امروز در جریان کنفرانس توسعه دهندگان خود یعنی بیلد ۲۰۱۸، شبکه تحویل محتوای اختصاصی خودش را معرفی کرد که از طریق شبکه CDN اژور و در کنار نام های آشنایی نظیر Verizon و Akamai در دسترس توسعه دهندگان قرار می گیرد.

این کمپانی ردموندی سابقه زیادی در راه اندازی و استفاده از شبکه‌های تولید محتوا دارد چرا که پیش از این سرویس‌هایی متعددی نظیر آفیس ۳۶۵، اسکایپ، بینگ، وان درایو و ایکس باکس لایو را بر مبنای کلاود عرضه کرده است.

به ادعای این شرکت، شبکه جهانی یاد شده قابلیت های زیادی در خود دارد که می تواند کاربران اژور را به یک شبکه‌ی جهانی تحویل محتوای کامل وصل کند. اتصال به شبکه‌ی مایکروسافت پایدارتر شده و کابران می توانند از کیفیت آنها مطمئن باشند، چرا که ظرفیت‌های بیشتری برای آن‌ها درنظر گرفته شده است.

ضمناً امروز مایکروسافت از گواهی دیجیتالی SSL جدیدی رونمایی نمود که مشتریان با استفاده از آن می توانند گواهی‌های خودشان را تغییر داده و بدین ترتیب بهترین راهکار برای استفاده از شبکه‌های تحویل محتوا را برای خود فراهم آورند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • آپلود کننده سایت
    آپلود کننده سایت | ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۷

    احتمالا اینجا هم منظور از جهان همون دنیای یه جز ایرانه

مطالب پیشنهادی