ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مایکروسافت زبان طراحی فلوئنت را به اپلیکیشن های Win32 می آورد

مایکروسافت روز شلوغی را پشت سر گذاشت و در رویداد بیلد ۲۰۱۸ امسال هم مانند دوره های گذشته محصولات متنوعی را برای پلتفرم های اژور، اج، مایکروسافت ۳۶۵ و غیره معرفی کرد. این کمپانی در ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۲۳:۱۰

مایکروسافت روز شلوغی را پشت سر گذاشت و در رویداد بیلد ۲۰۱۸ امسال هم مانند دوره های گذشته محصولات متنوعی را برای پلتفرم های اژور، اج، مایکروسافت ۳۶۵ و غیره معرفی کرد.

این کمپانی در یک پست وبلاگی از بهینه سازی های مایکروسافت ۳۶۵، پشتیبانی مایکروسافت لانچر از تایم لاین و اپلیکیشن Your Phone خبر داد. در انتهای این پست به بهینه سازی دیگری اشاره شده که نباید از آنها غافل شد.

بر این اساس توسعه دهندگان به زودی امکان بهره گیری از زبان طراحی فلوئنت برای اپلیکیشن های طراحی شده بر اساس معماری ۳۲ بیتی (Win32) را خواهند داشت. این فرایند از طریق قابلیتی به نام UWP XAML Islands میسر شده که اجازه دسترسی به کنترل های XAML بیشتری را به توسعه دهندگان می دهد.

در این پست جزئیات بیشتری درباره چگونگی تعامل با این قابلیت ارائه نشده اما فردا شاهد انتشار اطلاعات بیشتری در این رابطه خواهیم بود.

زبان طراحی فلوئنت مایکروسافت سال گذشته معرفی شد که بر پنج عنصر نور، عمق، حرکت، جنس یا متریال و مقیاس متمرکز است و موج اولیه مواد آن به بخش های مختلفی از ویندوز و اپلیکیشن های مایکروسافت و شرکت های دیگر اضافه شد. با راهیابی این زبان طراحی به اپ های Win32 شاهد استفاده از آن در برنامه های بیشتری خواهیم بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی