ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مایکروسافت دو اپ جدید واقعیت ترکیبی را برای هولولنز معرفی کرد

مایکروسافت امروز در جریان کنفرانس توسعه دهندگان موسوم به بیلد 2018 دو اپلیکیشن جدید واقعیت ترکیبی را برای پلتفرم هولولنز معرفی کرد که به توسعه دهندگان و کاربران اجازه می دهد واقعیت مجازی (VR)، واقعیت ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۲۰:۵۲

مایکروسافت امروز در جریان کنفرانس توسعه دهندگان موسوم به بیلد 2018 دو اپلیکیشن جدید واقعیت ترکیبی را برای پلتفرم هولولنز معرفی کرد که به توسعه دهندگان و کاربران اجازه می دهد واقعیت مجازی (VR)، واقعیت افزوده (AR) و موارد دیگر را به محیط کار خود بیاورند. این دو اپلیکیشن Remote Assist و Layout نام دارند که فعلاً پیش نمایش رایگان آنها به شکل موقت در اختیار شما قرار دارد.

یکی از این دو برنامه ویژه کمک از راه دور طراحی شده و Remote Assist نام دارد و امکان اشتراک گذاری و همکاری بین چند دستگاه را فراهم می سازد. با استفاده از Remote Assist توسعه دهندگان یا کاربران نهایی می توانند تصاویر و یادداشت های خود را از طریق کامپیوترهای شخصی خود در فضای واقعیت ترکیبی با دیگران به اشتراک گذاشته یا تماس های ویدیویی برقرار کنند. آنها می توانند محتوای واقعیت ترکیبی را به مخاطبین حاضر در لیست Microsoft Teams نشان داده و مشکلات احتمالی پیش آمده در فرایند توسعه خود را از این طریق و به کمک متخصصین حل نمایند.

از سوی دیگر امکان طراحی فضاها در حوزه واقعیت ترکیبی با استفاده از Microsoft Layout فراهم شده است، آن هم با مقیاس واقعی. توسعه دهندگان می توانند فضاهای طراحی شده را به شکل واقعیت مجازی (VR) یا هولوگرام های با کیفیت تجربه کرده و آنها را با دیگران به اشتراک بگذارند. امکان افزودن مدل های سه بعدی برای ساخت فضای اطاق نیز وجود دارد. بدین ترتیب می توان ایده های جدید را به صورت لحظه ای در فضایی مناسب مشاهده و ارزیابی کرد.

کنفرانس سالانه توسعه دهندگان مایکروسافت هم اکنون در شهر سیاتل آمریکا در حال برگزاری است که اخبار مربوط به آن را می توانید از این لینک مطالعه نمایید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی