ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

استوری اینستاگرام
تکنولوژی

اینستاگرام قابلیت جستجو و اضافه کردن موزیک به استوری را فراهم می کند

اینستاگرام در راستای توسعه قابلیت های «استوری» قصد معرفی ویژگی جدیدی را برای اضافه کردن موزیک به ویدیوها دارد اخیرا کاربران با کنکاش کدهای اپلیکیشن اندروید اینستاگرام به قابلیتی برخورده اند که امکان اضافه کردن ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۱۱:۰۰

اینستاگرام در راستای توسعه قابلیت های «استوری» قصد معرفی ویژگی جدیدی را برای اضافه کردن موزیک به ویدیوها دارد

اخیرا کاربران با کنکاش کدهای اپلیکیشن اندروید اینستاگرام به قابلیتی برخورده اند که امکان اضافه کردن استیکر های موزیک را به استوری فراهم می کند.

محتوای کدهای جدید حاکی از این است که اینستاگرام میزبان قابلیتی به نام «جستجوی موزیک» خواهد بود که به کاربران اجازه می دهد موزیک ها را بر اساس ژانر، مود و غیره جستجو کرده و به استوری های خود اضافه کنند.

اگرچه هنوز اطلاعات رسمی در این باره ارائه نشده اما احتمال می رود با استفاده از این سیستم کلیپی از موزیک های منتخب حین تماشای استوری پخش شود. این استیکرها با تمرکز بر ویدئوها طراحی شده اند اما احتمال دارد اینستاگرام امکان استفاده از آنها برای تصاویر را نیز فراهم کند.

اگر حدس های مذکور درباره این قابلیت درست از آب درآید، محبوبیت اپلیکیشن هایی از قبیل Musical.ly برای ساخت موزیک ویدیو، صداگذاری، ساخت اسلایدشو و به اشتراک گذاری آنها در اینستاگرام کاسته خواهد شد.

قابلیت اضافه کردن موزیک به لطف قراردادهای فیسبوک، کمپانی مادر اینستاگرام فیسبوک با برندهایی نظیر سونی، گروه موزیک وارنر، گرو موزیک یونیورسال و غیره میسر شده است.استوری اینستاگرامپیش از این نیز کاربران با بررسی کدهای اپلیکیشن اینستاگرام به قابلیت های آتی پیش از معرفی آنها پی برده بودند. برای مثال قابلیت فوکوس از روی آیکون موجود در کدها پیش بینی شده بود.

اینستاگرام از مدت ها قبل برای رقابت با اپلیکیشن های مشابه در حال معرفی قابلیت های جدید بوده است. این کمپانی هفته گذشته  قابلیت‌ هایی دیگری را معرفی کرد که کاربران به کمک آن‌ها می‌توانند راحت‌ تر از همیشه به اشتراک‌ گذاری محتوا و تعامل با یکدیگر بپردازند. اشتراک‌گذاری سریع ویدیو از اپلیکیشن GoPro و بارگذاری موزیک‌ های اسپاتیفای در استوری‌ها دو مورد از مهم‌ترین این قابلیت‌ها است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی