ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

یاهو در اقدامی غافل‌گیرکننده، پیام‌رسان جدید Squirrel را منتشر کرد

افزایش تعداد پیام‌رسان‌ها و محبوبیت خیلی زیاد بعضی از آن‌ها کار را برای اپلیکیشن‌های جدیدتر سخت کرده است. با این حال به نظر می‌رسد که یاهو می‌خواهد شانسش را در این بازار پرتلاطم امتحان کند. ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۱۶:۰۸

افزایش تعداد پیام‌رسان‌ها و محبوبیت خیلی زیاد بعضی از آن‌ها کار را برای اپلیکیشن‌های جدیدتر سخت کرده است. با این حال به نظر می‌رسد که یاهو می‌خواهد شانسش را در این بازار پرتلاطم امتحان کند. یاهو ساعاتی پیش و در اقدامی غافل‌گیرکننده از پیام‌رسانی تحت عنوان Squirrel (به معنای سنجاب) رونمایی کرد.

Squirrel

بزرگترین وجه تمایز Squirrel به «سازماندهی چت‌ها» بازمی‌گردد. پیام‌رسان یاهو نسخه مدرن چت‌ روم‌های قدیمی بوده و در آن می‌توانید با دیگر کابران برنامه، اتاق‌هایی با موضوعات مختلف درست کنید و به گفت‌وگو بشینید. جدا از اینکه قابلیت این را دارید تا اتاق‌ها را بی‌صدا کرده، در اتاق‌های مخفی با دوستان نزدیک‌تان حرف بزنید و با استفاده از ویژگی Blasts مطمئن شوید همه اعضای اتاق پیام‌تان را می‌بینند.

همانند بقیه پیام‌رسان‌ها در اینجا هم قابلیت اشتراک‌گذاری فایل‌ها را دارید. این اولین بار نیست که سرویسی چنین ایده‌ای را پیاده کند. Slack هم ساز و کاری مشابه Squirrel دارد، با این وجود به نظر می‌رسد برخلاف Slack که بیشتر روی کسب‌و‌کار‌های کوچک تمرکز کرده، یاهو با Squirrel می‌خواهد تا کاربران عادی فضای مجازی را هم به سمت خودش بکشاند.

پیام‌رسان جدید یاهو فعلا به انتشار جهانی نرسیده و برای دانلود آن، حتما باید از کسانی که برنامه را گرفته‌اند دعوت‌نامه دریافت کنید. اینکه Squirrel شکست می‌خورد یا نه را زمان مشخص می‌کند اما یکی از نگرانی‌هایی که از همین حالا پیرامون پیام‌رسان یاهو به وجود آمده، امنیت این اپلیکیشن است. به خصوص بعد از سابقه خیلی بدی که یاهو با سرویس ایمیلش به جای گذاشت.

یاهو سال گذشته گزارشی را منتشر کرد که با توجه به آن، هک 2013 سرویس‌های این کمپانی باعث شد تا حدود سه میلیارد اکانت یاهو در معرض خطر قرار بگیرند. بد نیست بدانید کمپانی ورایزن یاهو را با قیمت 4.5 میلیون دلار و در سال 2017 خریداری کرد.

Squirrel

Squirrel

سازنده: Yahoo قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 73.3 / 13.1 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (14 مورد)
  • mohammad fouladi
    mohammad fouladi | ۲۶ تیر ۱۳۹۷

    هرکی دعوت نامه میخواد تلگرام پیام بده کد بهش بدم @mf_70

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی