ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

سامسونگ گلکسی J7 Duo
تکنولوژی

احتمالاً 4 گوشی از سری گلکسی J سامسونگ با نمایشگر بی نهایت به زودی از راه می رسند

بر اساس گزارشی که به تازگی منتشر شده سامسونگ قصد دارد از 4 گوشی هوشمند از سری گلکسی J احتمالاً در ماه جاری میلادی (نهایتاً تا 10 خرداد) رونمایی کند. گوشی های مورد بحث از ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۱۱:۳۰

بر اساس گزارشی که به تازگی منتشر شده سامسونگ قصد دارد از 4 گوشی هوشمند از سری گلکسی J احتمالاً در ماه جاری میلادی (نهایتاً تا 10 خرداد) رونمایی کند.

گوشی های مورد بحث از نمایشگر بی نهایت سامسونگ بهره خواهد برد. این نمایشگرها قبل تر در پرچمداران سال 2017 و نیز 2018 کمپانی کره ای تعبیه شده بود. در صورت صحت این خبر، سامسونگ ظاهر مدرن پرچمداران خود را به گوشی های اقتصادی خواهد آورد؛ گوشی هایی که قرار است در بازارهای در حال توسعه از جمله هند با یکی از خوش قیمت ترین برندهای بازار یعنی شیائومی رقابت کنند.

بر اساس گزارش ها قرار است گوشی های هوشمند سری گلکسی J از حالت «S Bike» برخوردار باشند. به واسطه این قابلیت هنگامی که کاربر در حال دوچرخه سواری است، به صورت خودکار ارسال اعلان ها متوقف می شود. از قابلیت های دیگر این سری می توان به امکان «Ultra Data Savings» اشاره کرد که از اجرای اپ ها در پس زمینه (به استثناء 6 اپ انتخاب شده توسط کاربر) جلوگیری می کند.

نسخه 2018 گلکسی J2 که به تازگی معرفی شده.

قابلیت دیگری که احتمالاً گوشی های مورد بحث از آن بهره خواهند برد « Turbo Speed technology» است که نرم افزار ها را به گونه ای بهبود می دهد تا سریعتر اجرا شوند و در عین حال تجربه چند وظیفه ای روان تری را برای کاربران فراهم شود.

سامسونگ تا سه ماهه آخر سال 2017 در صدر لیست سازندگان گوشی های هوشمندی بود که این محصولات را در بازار هند عرضه می کردند. با این حال شیائومی موفق شد این عنوان را از کره ای ها گرفته و رتبه اول را به خود اختصاص دهد. هندوستان، پس از چین دومین بازار بزرگ تلفن های هوشمند در جهان را به خود تخصیص داده است.

با این حال بر اساس گزارش های موجود، سرانه درآمد در این کشور در سال 2016 به میزان 1670 دلار بوده و از این حیث هند در جایگاه 112 در بین 164 کشور قرار گرفته. به همین دلیل عرضه گوشی های اقتصادی در کشور هفتاد و دو ملت برای کمپانی ها اهمیت بالایی دارد.

تصویر اصلی مطلب متعلق به نسخه 2018 گلگسی J2 Duo است که در فروردین ماه معرفی شده بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی