ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گوگل با تنظیمات جدید اندروید می‌خواهد وقت کمتری را با موبایل بگذرانید

اگر احساس می‌کنید که زمان خیلی زیادی را با تلفن همراه‌تان می‌گذارید، بهتر است رویداد I/O 2018 را از دست ندهید. با توجه به گزارش واشینگتن پست، منابع داخلی این وب‌سایت گزارش داده‌اند که گوگل ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۱۶:۰۰

اگر احساس می‌کنید که زمان خیلی زیادی را با تلفن همراه‌تان می‌گذارید، بهتر است رویداد I/O 2018 را از دست ندهید. با توجه به گزارش واشینگتن پست، منابع داخلی این وب‌سایت گزارش داده‌اند که گوگل برنامه دارد در این رویداد از «یک سری تنظیمات کنترلی جدید» رونمایی کند تا کاربران به کمک آن‌ها کنترل بهتری روی اعتیادشان به تلفن‌های هوشمند داشته باشند.

البته گوگل قبلا هم برای پیشگیری از اعتیاد به اندروید، سرویسی تحت عنوان «فامیلی لینک» (Family Link) را راه انداخته بود و والدین از طریق آن می‌توانستند روی اکانت گوگل فرزاندان زیر 12 سال خود محدودیت‌هایی بگذارند. با این حال طبق گفته واشینگتن پست، ابزار جدید گوگل متفاوت خواهد بود.

برخلاف فامیلی لینک که تنها به کار والدین می‌آمد، تنظیمات کنترلی جدید اندروید برای خود شخص نیز کاربردهایی دارد. در کنار این ابزار، واشینگتن پست در ادامه گزارشش برنامه‌های بیشتری از رویداد گوگل را لو داد؛ تعاملی‌تر شدن دستیار هوشمند گوگل و رونمایی از ابزاری متفاوت که به کمپانی‌ها کمک می‌کند تا جستجوهای قابل اعتمادتری داشته باشند.

جزییاتی هنوز در دسترس نیست و برای اطلاعات بیشتر باید تا ساعاتی دیگر صبر کنیم. I/O امسال گوگل از امروز شده و تا 10 مه (20 اردیبهشت) ادامه دارد. یکی از بزرگترین انتظارات کاربران از این رویداد، رونمایی کامل از اندروید بعدی است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • امیرحسین عطایی
    امیرحسین عطایی | ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۷

    آقا یه نگاه بکنید یوتیوب رفع فیلتر شده ؟

مطالب پیشنهادی