ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

دستیار گوگل روی بیش از 500 میلیون دستگاه حضور دارد

کنفرانس سالانه توسعه دهندگان گوگل موسوم به I/O 2018 هم اکنون در حال برگزاریست و این شرکت از آخرین دستاوردهایش در حوزه نرم افزار رونمایی می کند. «اسکات هافمن» نایب رییس بخش دستیار گوگل یا ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۲۲:۱۴

کنفرانس سالانه توسعه دهندگان گوگل موسوم به I/O 2018 هم اکنون در حال برگزاریست و این شرکت از آخرین دستاوردهایش در حوزه نرم افزار رونمایی می کند. «اسکات هافمن» نایب رییس بخش دستیار گوگل یا همان «اسیستنت» در جریان این مراسم اعلام کرد که این دستیار هوشمند روی بیش از 500 میلیون دستگاه مختلف نصب شده است.

برای مقایسه بهتر است بدانید در کنفرانس سال گذشته یعنی I/O 2017 هافمن از آمار 100 میلیونی نصب اسیستنت روی دیوایس های اندرویدی خبر داد، ضمن اینکه از این دستیار برای آیفون رونمایی کرد. البته این مدیر ارشد گوگل اطلاعاتی در مورد سهم هرکدام از پلتفرم ها، یعنی اندروید و iOS در این آمار 500 میلیونی ارائه نکرد.

دستیار گوگل معروف به اسیستنت (Assistant) از سال 2016 و به شکل یک چت بات در پیام رسان Allo و به عنوان یکی از ویژگی های انحصاری موبایل پیکسل معرفی شد. پس از یک دوره کوتاه رکود، اکنون شاهد حضور این ابزار هوشمند در خودروها، اسپیکرهای هوشمند، اکثر دستگاه های اندرویدی، پیکسل بوک، گجت های پوشیدنی و دیگر محصولات هستیم.

به گفته گوگل، بیش از 40 برند خودرو به اسیستنت روی اندروید اتو (Auto) مجهز شده اند و استفاده از این دستیار در کشور هند تا به امروز سه برابر شده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی