ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

تصاویر جدیدی از بازی Red Dead Redemption 2 منتشر شد

بازی Red Dead Redemption 2 را می توان یکی از مورد انتظارترین عناوین سال جاری دانست. چندی پیش تریلر سوم بازی منتشر شد که اطلاعات زیادی از بخش های مختلف Red Dead Redemption 2 را ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۱۲:۱۵

بازی Red Dead Redemption 2 را می توان یکی از مورد انتظارترین عناوین سال جاری دانست. چندی پیش تریلر سوم بازی منتشر شد که اطلاعات زیادی از بخش های مختلف Red Dead Redemption 2 را افشا می کرد.

راکستار اعلام کرده است که اطلاعات بیشتر در رابطه با خود بازی و نسخه های مختلف آن را در ماه میلادی آینده اعلام خواهد کرد. مطابق سنت دیرینه این کمپانی، نباید منتظر انتشار اطلاعات جدیدی از این بازی در رویدادهای بزرگ گیمینگ باشیم.

البته چندی پیش و هنگام معرفی نسخه پلی استیشن 4 بازی GTA V، این طلسم شکست شد و باید دید که آیا این اتفاق برای Red Dead Redemption 2 هم رخ می دهد یا خیر.

پرداخت های درون برنامه ای به بخشی جدا نشدنی از بازی های بزرگ امروزی تبدیل شده اند و ناشر این عنوان یعنی کمپانی Take-Two نیز تاریخچه ای طولانی در این حوزه دارد و از آن جایی که در همه بازی های اخیر این شرکت شاهد این پرداخت ها هستیم، احتمالاً Red Dead Redemption 2 نیز از این قضیه جدا نخواهد بود.

بازی Red Dead Redemption 2 داستان آرتور مورگان به عنوان یک تبهکار همه جانبه در سال 1899 و انتهای دوران غرب وحشی را روایت می کند. او در گروهی تبهکاری به رهبری داچ (یکی از شخصیت های قسمت پیش) فعالیت کرده و اعضای آن را مانند خانواده خود می داند.

المان های جدیدی به بازی اضافه شده اند که در نسخه قبلی وجود نداشتند. برای مثال شکارکردن با تیرکمان یکی از بخش های کلیدی بازی به شمار می رود. اگر با تیرکمان حیوانی را شکار کنید، کیفیت گوشت بهتر خواهد بود. از طرفی، به مرور زمان حیوانی که شکار شده، فاسد خواهد شد و باید هرچه زودتر لاشه را به اردوگاه ببرید.

طبق گفته سازندگان بازی، 8 سال از آغاز ساخت Red Dead Redemption 2 گذشته و تمام استودیوهای راکستار در تولید آن نقش داشته اند. در انتها نگاهی به جدیدترین تصاویر منتشر شده از این بازی خواهیم داشت:

بازی Red Dead Redemption 2

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی