ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تمام امکانات جدید دستیار مجازی گوگل در یک نگاه

دستیار مجازی گوگل نخستین بار دو سال پیش در جریان کنفرانس توسعه دهندگان سال ۲۰۱۶ معرفی شد و از آن زمان تاکنون این دستیار دستخوش تغییرات فراوانی گردید. امشب نیز شرکت ساکن مانتین ویو قابلیت ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۲۳:۵۹

دستیار مجازی گوگل نخستین بار دو سال پیش در جریان کنفرانس توسعه دهندگان سال ۲۰۱۶ معرفی شد و از آن زمان تاکنون این دستیار دستخوش تغییرات فراوانی گردید.

امشب نیز شرکت ساکن مانتین ویو قابلیت های تازه ای را به اسیستنت اضافه کرد که در ادامه نگاهی مختصر به هریک از آنها خواهیم انداخت:

۱- صداهای جدیدتر و طبیعی تر

ساندار پیچای امشب اعلام کرد که دستیار مجازی اش به ۶ لهجه و تون جدید مجهز می گردد و از این پس این به شما بستگی دارد که کدامیک را انتخاب نمایید و خبر خوب برای علاقمندان به موسیقی آنکه جان لجند نیز در میان گزینه های موجود وجود دارد.

۲- دیگر نیازی به گفتن Hey Google نیست

آنها که از دستیار مجازی گوگل استفاده می کنند همواره گلایه داشتند که برای مطرح کردن خواسته هایشان از آن باید مرتبا عبارت Hey Google را تکرار می کردند. گوگل صدای کاربرانش را شنید و با معرفی قابلیتی به نام Continued Conversation یا مکالمه مستمر امکانی را برای کاربرانش فراهم آورد تا بدون نیاز به تکرار این عبارت به گفتگوی خود با اسیستنت ادامه دهند.

۳- اقدامات چندگانه (Multiple Actions)

به لطف این ویژگی دستیار مجازی گوگل به طرز هوشمندانه ای متوجه می شود که چه زمانی یک خواسته باید به بخش های مختلف تقسیم شود و چه زمانی نباید. علاوه بر این امکان پردازش کردن درخواست های پیچیده تر نیز برای دستیار هوشمند این شرکت فراهم شده است.

۴- آموزش احترام به کودکان

والدینی که در منزل از دستیار مجازی گوگل استفاده می کردند متوجه شدند که فرزندانشان به طرز ناخواسته ای عادت کرده اند با فریاد زدن و به صورت غیرمودبانه درخواست هایشان را مطرح نمایند. گوگل به پیامدهای این مساله پی برد و امکانی را فراهم آورد تا اسیستنت تفاوت میان درخواست های مودبانه و غیرمودبانه کودکان را تشخیص داده و آنها را برای استفاده از کلمه «لطفا» تشویق نماید.

۵- بهبود ظاهر

از دیگر تغییرات اعمال شده در اسیستنت می توان به بهبود ظاهری آن اشاره نمود که حالا اطلاعات بیشتری را در خود نمایش می دهد و به نحوی برای نمایشگرهای هوشمند این شرکت و تلفن های همراه بهینه سازی شده است.

۶- ارتباط با کسب و کارها

گوگل اسیستنت از این پس قادر است مکالمه های کاملی را با کسب و کارهای مختلف نظیر سالن های آرایش یا رستوران ها داشته باشد و درست مانند یک دستیار واقعی برای تان میز رزرو کرده یا وقت بگیرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • حمیدرضا
    حمیدرضا | ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۷

    ساندار جون لطفاً زبان فارسی را بهش اضافه کن. به این ترامپ محل نذار ?

  • سروش سکایی
    سروش سکایی | ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۷

    امکانات بسیار عالی و در برخی موارد فرهنگ سازانه

  • Sam Anderwood
    Sam Anderwood | ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۷

    لایک

    پس بزودی گوگل اسیستنت خانوم هم فیلتر میشه چون بعضیا تحریک میشن

مطالب پیشنهادی