ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ساعت هوشمند ال جی با پشتیبانی از تماس های صوتی تاییدیه‌ FCC گرفت

چندی پیش شایعه شده بود که شرکت ال جی قصد دارد از یک ساعت هوشمند با پشتیبانی از تماس های صوتی رونمایی کند اما اکنون مدارکی دال بر این مطلب به دست آمده که نشان می‌دهد ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۱۵:۱۵

چندی پیش شایعه شده بود که شرکت ال جی قصد دارد از یک ساعت هوشمند با پشتیبانی از تماس های صوتی رونمایی کند اما اکنون مدارکی دال بر این مطلب به دست آمده که نشان می‌دهد این اتفاق قطعاً رخ خواهد داد چرا که به تازگی پرونده‌ای در مورد ساعت هوشمند ال جی از کمیسیون ارتباطات فدرال ایالات متحده آمریکا، تاییده‌های خود را دریافت نموده است.

این پرونده که به ساعت هوشمندی با شماره مدل LM-W315 اختصاص دارد، که از لحاظ حروف بکار رفته، یاد‌آور شماره‌های W280 و W270 است که به ترتیب ساعت‌های اسپرت و استایل ال جی مربوط بودند. به همین دلیل به نظر می‌رسد ساعت جدید کمپانی کره‌ای، نسل بعدی این ساعت‌ها باشد.

استفاده از  سل سوم شبکه تلفن همراه یا اتصال LTE در این ساعت بسیار محتمل است

اسناد گوناگونی در پرونده‌ یاد شده، وجود دارند که در آن‌ها به مشخصات این گجت‌ اشارات کوتاهی شده است. این دیوایس توسط کمیسیون ارتباطات فدرال ایالات متحده آمریکا لیبل ای (E) خورده است و می توان از این مسئله در قسمت تنظیمات آن اطمینان حاصل کرد. علاوه بر آن، در قابلیت‌های ذکر شده برای این ساعت، نوشته شده که نیازی نیست برای دسترسی به اینترنت، سیم‌کارت داخلش گذاشت. بنابراین استفاده از  سل سوم شبکه تلفن همراه یا اتصال LTE در این ساعت بسیار محتمل است.

پیش از این شایعه شده بود که ال جی قصد دارد از ساعت‌ هیبریدی جدیدی رونمایی کند که از سیستم عامل Wear OS گوگل (که پیش از این Android Wear نام داشت) استفاده کند. این ساعت قرار است، ساعت‌های هیبریدی ضد آبی باشد که قابلیت‌های گجت‌ هوشمند را با ساعت‌ مکانیکی ترکیب کرده و از خصوصیت‌های مناسب هر دو مدل بهره بگیرد. حال مشخص نیست که این ساعت، همان مدل تایید شده توسط FCC است یا خیر.

به هر حال امکان دارد که از ساعت هوشمند ال جی در کنفرانس گوگل I/O رونمایی گردد اما اگر این اتفاق نیافتاد، ممکن است تا اواسط خرداد ماه شاهد عرضه آن باشیم.

تماشا کنید: آیا اپل از یاقوت کبود واقعی در ساعت جدید خود استفاده کرده است؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی