ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

iOS 11.4
تکنولوژی

اپل چهارمین نسخه بتای iOS 11.4 را برای توسعه دهندگان منتشر کرد

اپل چهارمین نسخه بتا از  iOS 11.4 را برای توسعه دهندگان منتشر کرد که از طریق «مرکز توسعه دهندگان اپل» یا OTA در اختیار این دسته از کاربران قرار خواهد گرفت. iOS 11.4 قابلیت پشتیبانی از ClassKit را ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۱۰:۰۰

اپل چهارمین نسخه بتا از  iOS 11.4 را برای توسعه دهندگان منتشر کرد که از طریق «مرکز توسعه دهندگان اپل» یا OTA در اختیار این دسته از کاربران قرار خواهد گرفت.

iOS 11.4 قابلیت پشتیبانی از ClassKit را دارد. این فریمورک همراه با یک اپلیکیشن قدرتمند آموزشی به نام Schoolwork کار می کند که برای ایجاد ارتباط میان دانش آموزان و معلمان طراحی شده. به لطف ClassKit، دانش آموز می تواند روند آموزش و یادگیری خود در اپلیکیشن های مختلف را به اطلاع معلمان رسانده و در محیطی امن و خصوصی با آن ها به تبادل اطلاعات بپردازد.

برخی از قابلیت هایی که در نسخه های بتای iOS 11.3 دیده شدند اما در نسخه های نهایی تصمیم به حذف آنها گرفته شد، مجددا در بتای iOS 11.4 حضور دارند. این ابزارها شامل AirPlay 2 است که امکان پخش موزیکی یکسان از دو اسپیکر هوشمند هوم پاد را فراهم می کند.iOS 11.4

قابلیت دیگر  Messages on iCloud نام دارد که با استفاده از آن می توانید مکالمات و فایل های پیوستی که در آی مسیج رد و بدل شده را در فضای ابری ذخیره نمایید. حذف پیام از هرکدام از دستگاه ها، به معنای پاک شدن آن از تمامی آی دیوایس ها خواهد بود.

این نسخه بتا شامل والپیپرهای PRODUCT Red برای آیفون ۸ و ۸ پلاس است که ماه گذشته نسخه های قرمز رنگ آنها معرفی شد.

کمپانی کوپرتینویی اعلام کرد که از دو ماه دیگر تمام اپلیکیشن ها باید با استفاده از iOS 11 طراحی شده و قابلیت پشتیبانی از نمایشگر خاص آیفون ۱۰ را داشته باشند. به عبارت دیگر اپلیکیشن های جدید باید با نسبت تصویر ۱۸:۹، رزولوشن ۱۱۲۵ در ۲۴۳۶ و بریدگی نمایشگر سازگاری داشته باشند .اپل ابتدا از توسعه دهندگان خواسته بود تا فروردین گذشته این الزامات را در نظر بگیرند، حالا اما این فرصت را برای سه ماه دیگر تمدید کرده است.

تماشا کنید: تست مقاومت آیفون 10

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی