ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تندرستی دیجیتال
نرم افزار و اپلیکیشن

گوگل از قابلیت Android Dashboard با هدف بهبود سلامت دیجیتال رونمایی کرد

ساندار پیچای، مدیر اجرایی گوگل در کنفرانس توسعه دهندگان این کمپانی، I/O2018 قابلیت جدیدی به نام «Android Dashboard» را معرفی کرده، که هدف آن «سلامت دیجیتالی» است. با استفاده از این قابلیت می توانید دریابید که ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۲۳:۱۶

ساندار پیچای، مدیر اجرایی گوگل در کنفرانس توسعه دهندگان این کمپانی، I/O2018 قابلیت جدیدی به نام «Android Dashboard» را معرفی کرده، که هدف آن «سلامت دیجیتالی» است.

با استفاده از این قابلیت می توانید دریابید که دقیقاً وقت خود را چگونه پای گوشی هوشمندتان سپری (یا شاید تلف) کرده اید. به طور دقیق تر می توانید متوجه شوید که کدام اپلیکیشن ها را بیشتر از بقیه استفاده کرده اید، چند بار گوشی خود را آنلاک کرده اید و چه تعداد اعلان دریافت نموده اید.

تندرستی دیجیتال

در کنار Android Dashboard که قرار است در اندروید P ارائه شود، قابلیت جدیدی برای یوتیوب ارائه شده. بر این اساس در صورتی که بیش از حد در یوتیوب ویدیو تماشا کنید، مطلعتان می کند. به عنوان نمونه پس از یک ساعت مشاهده ویدیوی مداوم در یوتیوب به شما اعلانی نمایش داده می شود و از شما درخواست می شود که اگر مایلید، استراحتی داشته باشید.

با این حال اگر تمایلی به مشاهد اعلام های قابلیت اخیر ندارید می توانید آن را غیر فعال کنید. این امکان قرار است طی آپدیتی در هفته جاری ارائه شود.

ایده ای که در پس Android Dashboard و نیز نمایش میزان زمان صرف شده در یوتیوب وجود دارد به کاربران کمک می کند میزان استفاده از گوشی های هوشمند خود را تعدیل کنند و به این ترتیب بیشتر به فکر سلامت خود باشند. بنا بر گفته های پیچای این قابلیت ها در آینده توسعه بیشتری خواهند یافت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی