ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تصاویر زنده و مشخصاتی از شیائومی می 7 منتشر شد

اخیراً عکس‌های واقعی جدیدی از گوشی شیائومی می 7 منتشر شده که مشخصاتی از آن را نیز فاش کرده است. اگر این تصاویر به پرچمدار بعدی شیائومی اختصاص داشته باشد، در واقع بهترین عکس‌هایی است ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۱۷:۲۲

اخیراً عکس‌های واقعی جدیدی از گوشی شیائومی می 7 منتشر شده که مشخصاتی از آن را نیز فاش کرده است. اگر این تصاویر به پرچمدار بعدی شیائومی اختصاص داشته باشد، در واقع بهترین عکس‌هایی است که از این موبایل تا به حال بدست آمده.

اگر در این عکس‌ها به صفحه‌ نمایش موبایل یاد شده نگاه کنید، متوجه می‌شوید که در بالای آن یک بریدگی کوچک تعبیه شده که بسیار به بریدگی نمایشگر آیفون 10 شباهت دارد.

این روزها وجود بریدگی در نمایشگر دیگر چندان غیر منتظره نیست چرا که تولیدکنندگان زیادی از این ویژگی بهره می‌برند تا سنسور‌های مورد نیاز موبایل را در آن تعبیه کنند. حال به نظر میرسد که بریدگی نمایشگر شیائومی می 7 بسیار گسترده تر از همین ویژگی در هواوی P20 باشد.

این موبایل از حاشیه‌های باریکی بهره می‌برد اما حاشیه‌ی پایینی صفحه نمایشش قدری از دیگر حاشیه‌ها بزرگتر است و تمامی کلید‌های فیزیکی در سمت راست این گوشی تعبیه شده‌اند. در بدنه‌ی پشتی این موبایل علاوه بر لوگوی شیائومی، یک دوربین دوگانه عمودی به همراه فلش ال ای دی تعبیه شده و حضور حسگر اثر انگشت در این محل، شایعات قبلی مبنی بر استفاده شیائومی می 7 ‌از حسگر اثرانگشت زیر نمایشگر را به کلی رد می‌کند.

در عکس دیگری که به پرچمدار بعدی شیائومی نسبت داده شده، دو موبایل دیده می‌شود که ظاهری شبیه به یکدیگر داشته و تنها از لحاظ اندازه با یکدیگر تفاوت دارند. این مسئله موجب شده که کارشناسان گمان برند این دو موبایل در واقع شیائومی می 7 و می 7 پلاس هستند که کنار هم قرار داده شده‌اند.

در تصویری دیگر صفحه‌ی مشخصات گوشی یاد شده به چشم می‌خورد که نشان می دهد این موبایل از چیپست اسنپدراگون ۸۴۵ و ۶ گیگابایت رم به همراه ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی بهره می‌برد. با اینکه اندازه‌‌ی صفحه نمایش در این صفحه ذکر نشده اما به نظر می‌رسد در گوشی مذکور یک نمایشگر  ۵.۶ اینچی با نسبت ابعاد ۱۸:۹ و رزولوشن +Full HD (یا ۱۰۸۰*۲۲۲۰ پیکسل) تعبیه شده باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (9 مورد)
  • alireza
    alireza | ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۷

    این شرکتها فقط هدفشون سود هست دقت کنید خلاقیت دیده نمیشه تو محصولاتشون فقط کپی

  • Mr. Saxobeat
    Mr. Saxobeat | ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۷

    ظاهراً این ناچ گوشی ها شده آش کشک خالمون.
    البته اگر با این پولها بشه گوشی خرید کرد ?

  • sina
    sina | ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۷

    خیلی خوشکله

  • yaser ansari
    yaser ansari | ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۷

    چرا واقعا اینطوری شدی شیائومی?

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی