ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گوگل به کاربران امکان می دهد استفاده از اندروید و تماشای ویدیو در یوتوب را کمتر کنند

گوگل می خواهد در اندروید بعدی که فعلاً نسخه P نامیده می شود دوری از تکنولوژی را برای کاربر ساده تر کند. شرکت آمریکایی لحظاتی پیش در کنفرانس توسعه دهندگان خود اعلام کرد در نسخه ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۰۹:۳۰

گوگل می خواهد در اندروید بعدی که فعلاً نسخه P نامیده می شود دوری از تکنولوژی را برای کاربر ساده تر کند. شرکت آمریکایی لحظاتی پیش در کنفرانس توسعه دهندگان خود اعلام کرد در نسخه بعدی اندروید داشبوردی وجود دارد که به طور کاملاً مشخص به شما آمار می دهد برای استفاده از هر اپلیکیشن چه مقدار زمان صرف کرده اید و تعداد نوتیفیکیشن های دریافتی چگونه بوده است. در این نسخه ضمناً فعال کردن حالت Do Not Disturb هم ساده تر شده است، مثلاً در صورت فعال بودن حالت Shush وقتی تلفن هوشمند را به شکل برعکس روی میز قرار دهید، ارسال نوتیفیکیشن ها متوقف می شود. حالت Wind Down نیز برای زمان خواب کاربرد دارد که حالت Do Not Disturb را فعال می کند و نمایشگر دستگاه را به حالت سیاه و سفید در می آورد.

اپلیکیشن یوتوب هم از هفته آینده قرار است به قابلیت های جدیدی در این زمینه مجهز شود. مثلاً می توانید زمان هایی را برای دستگاه مشخص کنید که امکان تماشای ویدیو در یوتوب وجود نداشته باشد، یا به جای اینکه این اپلیکیشن در طول روز با نوتیفیکیشن های مختلف از شما دعوت کند ویدیو تماشا کنید، همه ی نوتیفیکیشن ها را جمع کرده و یکبار به شکل یکپارچه نمایش دهد.

گوگل مدتی پیش هم اپلیکیشن Family Link را برای نظارت والدین بر گوشی فرزندان و نظارت بیشتر بر استفاده ی آنها از تلفن هوشمند منتشر کرده بود. رویه جدید گوگل نشان می دهد این شرکت اخیراً به سلامتی و امنیت کاربرانش اهمیت بیشتری می دهد و حتی اگر لازم باشد، آنها را کمک می کند مقدار استفاده از گجت های اندرویدی خود یا فرزندان را کاهش دهند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی