ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

اطلاعات جدیدی از نسخه بعدی بتلفیلد منتشر شد؛ تایید حضور بخش داستانی

در جریان نشست الکترونیک آرتز با سرمایه گذاران اطلاعات تازه ای از یکی از مورد انتظارترین عناوین این کمپانی یعنی قسمت بعدی بتلفیلد منتشر شد. همان طور که از قبل می دانستیم، قسمت جدید Battlefield ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۱۴:۴۵

در جریان نشست الکترونیک آرتز با سرمایه گذاران اطلاعات تازه ای از یکی از مورد انتظارترین عناوین این کمپانی یعنی قسمت بعدی بتلفیلد منتشر شد.

همان طور که از قبل می دانستیم، قسمت جدید Battlefield در سال جاری عرضه می شود و در جریان رویداد E3 2018 قابل بازی خواهد بود. البته این بازی هنوز تا رونمایی نهایی فاصله دارد. طبق گفته الکترونیک آرتز، این عنوان دارای سیستم تیراندازی عمیق و حالت های چالش برانگیز زیادی است.

اندرو ویلسون، مدیر اجرایی الکترونیک آرتز در رابطه با قسمت جدید Battlefield می گوید: «در قسمت بعدی بتلفیلد، سازندگان بازی در استودیو DICE تلاش می کنند تا چالش های جدید مبارزات بازی را به روش غیر منتظره ای به نمایش بگذارند. از تعامل بازیکن با محیط گرفته تا بخش داستانی و نقشه های بزرگ و حالت مختلف بخش چند نفره چالش های به خصوص خودشان را خواهند داشت.»

وجود بخش داستانی در بتلفیلد بعدی در حالی تایید می شود که شایعات حذف حالت داستانی از کال او دیوتی بعدی یعنی Call of Duty: Black Ops 4 شنیده می شود.

ویلسون به یادگیری بتلفیلد بعدی از موفقیت های بازی بتلفیلد 1 اشاره می کند: «این بازی، عنوانی عمیق در سبک تیراندازی خواهد بود که از همان روز اول عرضه، تجربیات کاربران از بازی های این سبک را متحول می کند.»

بتلفیلد
پیش از این شایعاتی مبنی بر این که قسمت بعدی بتلفیلد، Battlefield: Bad Company 3 خواهد بود، شنیده می شد.

او ادامه می دهد: «بتلفیلد آینده دارای ویژگی های مخصوص به خود است که تعداد کاربران این فرنچایز در سطح جهانی را افزایش خواهد داد.»

طبق گقته های اندرو ویلسون، هر آن چیزی که طرفداران بتلفیلد از بخش چندنفره انتظار دارند، در قسمت جدید وجود خواهد داشت. لازم به ذکر است، اگر داستان بتلفیلد بعدی در جنگ جهانی دوم رخ دهد، این اولین بار از سال 2009 و بعد از عرضه بازی بتلفیلد 1943 خواهد بود. داستان بتلفیلد 1 که در سال 2016 عرضه شد، در جنگ جهانی اول اتفاق می افتاد.

طبق گفته های اندرو ویلسون نباید منتظر انتشار این بازی در اواخر سال میلادی جاری و آغاز تعطیلات سال نو باشیم: «ما پیش از این با فرنچایزهایی مانند کال او دیوتی رقابت کرده ایم و باز هم برای انجام این کار آماده ایم»

این گفته ها احتمال انتشار بتلفیلد جدید در اواسط پاییز سال جاری را بیشتر می کند. برای اطلاعات بیشتر از این بازی باید تا کنفرانس الکترونیک آرتز در رویداد E3 2018 منتظر باشیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی