ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

بیش از یک سوم کارکنان شیائومی‌ در قسمت تحقیق و توسعه کار می‌کنند

به تازگی مدیر عامل شرکت شیا‌ئومی «لِی جون» در جریان چهارمین کنفرانس اینترنت جهانی، جزئیات جالبی درباره‌ی این کمپانی نظیر تعداد کاربران رابط MIUI ارائه داد. از طرف دیگر اسناد جدیدی بدست آمده که نشان ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۱۷:۰۰

به تازگی مدیر عامل شرکت شیا‌ئومی «لِی جون» در جریان چهارمین کنفرانس اینترنت جهانی، جزئیات جالبی درباره‌ی این کمپانی نظیر تعداد کاربران رابط MIUI ارائه داد. از طرف دیگر اسناد جدیدی بدست آمده که نشان می‌دهد کارکنان شیائومی‌ در کدام بخش این تولیدکننده بیشتر فعالیت می‌کنند.

بر اساس گفته‌های او، اکنون شمار کاربران رابط کاربری MIUI به ۳۰۰ میلیون نفر رسیده است و همانطور که انتظار می‌رود قسمت بزرگی از این کاربران ساکن چین هستند.

با توجه به کاربران بسیار زیاد این رابط کاربری بد نیست که بدانیم چند نفر از کارکنان شیائومی در این بخش فعالیت می‌کنند. اخیراً اسنادی از بورس اوراق بهادار هنگ کنگ بدست آمده که نشان می‌دهد کدام بخش از کمپانی چینی یاد شده شلوغتر بوده و کارکنان بیشتری را به خود اختصاص داده است.

در این اسناد، مشخص شده که کمپانی شیائومی، ۱۴۵۱۳ کارمند تمام وقت را به استخدام خود درآورده و به آنها حقوق ماهیانه می‌دهد. بیشتر این افراد اهل پایتخت چین یعنی پکن هستند و باقی ‌آنها را نیز کارمندانی با ملیت هندی، تایوانی، اندونزیایی و هنگ گنگی تشکیل می‌دهند.

از میان این ۱۴۵۱۳ کارمند، ۲۲۷۵ نفر در بخش رابط کاربری MIUI کار می‌کنند که تقریبا ۱۵ درصد از نیروی کل شیائومی را تشکیل می‌دهند. از سوی دیگر ۶۰۴۸ نفر در بخش خدمات فروش و ۱۲۹۲ نفر نیز در قسمت تلفن‌های هوشمند فعالیت می‌کنند. ۷۰۰ کارمند نیز به طور مشترک در بخش‌های هوش مصنوعی و واحد سرویس‌های ابری به کار مشغولند و تنها ۴۳۳ نفر وظیفه ساخت تلویزیون‌ها را بر عهده گرفته‌اند. زنجیره بوم شناسی می نیز ۹۵۵ نفر را در استخدام خود می‌بیند.

از تمامی این‌هاکه بگذریم، شلوغترین واحد شیائومی با ۵۵۱۵ نفر کارمند، قسمت تحقیق و توسعه آن است که این نفرات تقریباً ۳۸ دردصد از کل کارکنان این تولیدکننده به شمار می‌روند.

 

تماشا کنید: آگهی خوش‌ساخت شیائومی برای پرچمدار Mi Mix 2S

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی