ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

استفاده از پهپاد سرویس نقشه اپل Apple Maps
تکنولوژی

اپل استفاده از پهپادها برای بهبود سرویس نقشه Apple Maps را تایید کرد

حدود دو سال قبل اخباری منتشر شده بود مبنی بر این که اپل قصد دارد به کمک داده های جمع آوری شده توسط تعداد زیادی از پهپادها اقدام به بهبود دقت و عملکرد سرویس نقشه ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۱۴:۳۰

حدود دو سال قبل اخباری منتشر شده بود مبنی بر این که اپل قصد دارد به کمک داده های جمع آوری شده توسط تعداد زیادی از پهپادها اقدام به بهبود دقت و عملکرد سرویس نقشه های خود موسوم به Apple Maps کند. حال این شرکت به تازگی با صدور بیانیه ای رسماً این مسئله را تایید کرد.

دیروز برخی منابع خبری مدعی شده بودند که اپل از جمله آن دسته از کمپانی هاست که اخیراً درخواستی را به دولت آمریکا ارسال کرده تا محدودیت های قانونی این کشور برای پرواز پهپادها در محیط های شهری شامل پرنده های مکانیکی این کمپانی نشود.

به دنبال انتشار این خبر کمپانی کالیفرنیایی با صدور بیانیه ای رسماً تایید کرد که پهپادهای این شرکت قرار است به زودی در مناطق مختلف آمریکا به پرواز دربیایند. در این بیانیه تاکید شده که اولویت اصلی اپل حفظ حریم خصوصی افراد است و تصاویر ثبت شده توسط پهپادها قبل از انتشار مورد بررسی دقیق قرار خواهند گرفت تا از طریق آنها اطلاعات خصوصی افراد و سازمان ها در معرض تهدید قرار نگیرد.

طبق اعلام دولت آمریکا، نخستین پهپادهای اپل قرار است در ایالت کارولینای شمالی به پرواز درآمده و با ثبت تصاویر هوایی از نقاط مورد نظر به بهود دقت نقشه های اپل کمک کنند. ضمن این که احتمالاً کاربران این سرویس خواهند توانست به صورت مستقیم به این عکس ها نیز دسترسی داشته باشند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی