ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

هاوال H2 زودتر از موعد به دست مشتریان رسید؛ برنامه گسترده بهمن موتور برای درخشش در بازار

بهمن موتور درصدد است تا گام های تازه ای برای جلب نظر مشتریان بردارد و در این راستا چند ماهی است که همکاری خود را با خودروسازی مطرح گریت وال چین و برند هاوال را ...

تیم خودرو
نوشته شده توسط تیم خودرو | ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۱۸:۴۵

بهمن موتور درصدد است تا گام های تازه ای برای جلب نظر مشتریان بردارد و در این راستا چند ماهی است که همکاری خود را با خودروسازی مطرح گریت وال چین و برند هاوال را آغاز کرده اند.

حالا تنها چند هفته پس از پیش فروش سری نخست هاوال اچ 2 به عنوان اولین محصول این شرکت، بهمن موتور امروز یک گام دیگر در عرضه خودروی هاوال برداشت و محصول جدید H2 را زودتر ازموعد به مشتریان خود تحویل داد.

شرکت بهمن موتور که فروش محصول هاوال خود را کمتر از یک ماه پیش آغاز کرده است و قرار بود این خودرو را تیر ماه به مشتریان تحویل دهدامروز و طی مراسمی با حضور مدیر عامل، اعضای هیات مدیره و  اصحاب رسانه به مشتریان خود تحویل نمود. هاوال H2 محصول جدید  گروه بهمن است که در فروش خود با استقبال بی‌نظیر روبرو شد. این خودرو که موعد تحویل آن تیر ماه امسال بود زودتر از موعد به مشتریان تحویل ‌شد. یکی از مشتریان این خودرودر این مراسم دلیل انتخاب خود را کیفیت بالا و آپشنهای خاص این خودرو نامید.پیشرانه 1.5 لیتری توربوی این خودرو با خروجی 140 اسب بخار و 202 نیوتون متر گشتاور توان مناسب درخور نوع کاربری این خودرو را توسط گیربکس شش سرعته اتوماتیک به چرخ ها منتقل می کند.

لازم به ذکر است نمونه تدارک دیده شده برای بازار ایران به صورت تک دیفرانسیل عرضه خواهد شد.در بحث امکانات هاوال اصلا خساست به خرج نداده و H2 را با فهرست قابل توجهی از تجهیزات رفاهی به میدان فرستاده است؛ سامانه هوشمند ورود بدون کلید و دکمه استارت،صندلی های چرمی راحت، شش کیسه هوا، ترمز اضطراری، سنسور باد لاستیک، دوربین عقب، فرمان برقی، سانروف، مانیتور، سنسور نور، تهویه اتوماتیک دوگانه و ... از امکانات این خودرو هستند.

در ادامه این مراسم مدیران بهمن موتور در نشستی خبری به سوالات خبرنگاران پاسخ دادند و بر این اساس مشخص شد که بهمن موتور قصد دارد تا مدل هاوال H6 را آبان ماه روانه بازار فروش کند و برنامه های گسترده ای برای عرضه متفاوت محصولات خود با قیمتی بسیار رقابتی دارد.

بهمن موتور همچنین در حال ادامه مذاکرات با مزداست اما با توجه به شرایط اخیر کمی بعید است که این مذاکرات منجر به نتیجه ای شود.

با این وجود با توجه به عرضه یرندهای هاوال و فاو بسترن، به نظر نمی رسد که وقوع تحریم های صنعت خودروسازی تاثیر منفی چندان پر رنگی بر روی نحوه فعالیت بهمن موتور داشته باشد و از این رو گمان می رود که بهمن موتور به زودی به رقیبی حدی برای مدیران خودرو و کرمان موتور تبدیل شود.
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • nostalgia darvari
    nostalgia darvari | ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۷

    چقدر ماشین دیگه ،بس اقا بسه داریم از دود و ترافیک خفه میشیم به مولا

  • pars
    pars | ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۷

    بالا برید پایین بیاد ماشین چینیه و تکلیف خدمات و لوازم و قیمت یدکی و موجودیش و بازار دست دوش برای همه روشنه

مطالب پیشنهادی