ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

آسان ‌موتور قیمت جدید هیوندای النترا 2018 را اعلام کرد

آسان موتور قیمت هیوندای النترا 2018 را با توجه به تغییرات نرخ ارز افزایش داد. هيونداى النترا مجهز به موتور چهار سیلندر به حجم 2000 سی سی است كه مى تواند حداكثر 156 اسب بخار ...

تیم خودرو
نوشته شده توسط تیم خودرو | ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۱۵:۳۰

آسان موتور قیمت هیوندای النترا 2018 را با توجه به تغییرات نرخ ارز افزایش داد.

هیونداى النترا مجهز به موتور چهار سیلندر به حجم 2000 سی سی است که مى تواند حداکثر 156 اسب بخار قدرت تولید کند. این قدرت به وسیله جعبه دنده ى شش دنده اتوماتیک (تیپ ترونیک) + درایو مود منتقل مى شود.

امکانات و تجهیزات رفاهى هیوندای النترا شامل ایربگ های کامل 7 عدد، ABS، سنسور عقب، صندلی برقی، پنج گرمکن، کروز کنترل، دو سردکن، کی لس استارتر، دوربین عقب، آینه بغل تاشو برقی همراه با راهنما، نمایشگر لمسی، بلوتوث، لامپ زنون، ESP، اتو لایت، کول باکس، صندلی چرم، تهویه عقب، کولر و بخاری اتوماتیک دوگانه، سنسور باران، رینگ 17، فرمان سه حالته (drive mode)، سان روف 2 حالته، چراغ روز، سنسور جلو و عقب، آینه ها ضد اشعه، مه شکن جلو، صفحه کیلومتر سوپر ویژن، رادار نقطه کور، قفل مرکزی و آینه بغل تاشو برقی است.

قیمت جدید هیوندای النترا با مدل 2018 - اردیبهشت 97:

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (8 مورد)
  • afshingm
    afshingm | ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۷

    باید مسئولان خودروسازی کشور رو اعم از اون دوستی که گفت : "پراید با این قیمت و کیفیت در دنیا بی رقیب است" و اون دوستی که فرمودند: "بنز و هیوندای نمیتونند این استاندارد ها رو پاس کنند" و اون شخص نامحترمی که گفت: "انتظار دارید منم مثل شما ماشین سوار بشم... جمع کنید بابا..." را ببرند توی استادیوم فوتبال و جمعی از بازماندگان حادثه های رانندگی و همه افرادی که قطع نخاع شده و یا نقض عضو شده اند را در آن مستقر نمود و سپس به هر نفر یک کیسه پر از سنگ داد و این دوستان را در مرکز استادیوم قل و زنجیر کرد و سپس با زدن سوت داور عملیات سنگسار را آغاز کنند تا درس عبرتی باشد برای دلالان و اعضای مافیای خودرو تا شاید خودروهای با کیفیت تر و ایمن تر با قیمت معقول تر عرضه بشود !
    *مکرو و مکر الله و الله خیر الماکرین*

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی