ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اچ پی از دو لپ‌تاپ جدید در خانواده‌های EliteBook و ProBook رونمایی کرد

کمپانی اچ پی اخیراً از دو لپ تاپ جدید رونمایی کرده که بزودی روانه بازار می شوند. این دیوایس های جدید به صورت پیش فرض همراه با ویندوز 10 عرضه می شوند و سخت افزاری ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۱۶:۰۰

کمپانی اچ پی اخیراً از دو لپ تاپ جدید رونمایی کرده که بزودی روانه بازار می شوند. این دیوایس های جدید به صورت پیش فرض همراه با ویندوز 10 عرضه می شوند و سخت افزاری سازگار با این سیستم عامل دارند.

پیش از هر چیز، اچ پی از لپ تاپ های سری EliteBook 700 رونمایی کرده که همراه با پردازنده AMD Ryzen 3 و 5 و 7 از راه می رسند و تا سقف 32 گیگابایت حافظه رم را در خود جای داده اند. حافظه داخلی این سری در پیشرفته ترین مدل به 256 گیگابایت می رسد و نمایشگر تمام مدل ها، 15.6 اینچ است.

هر سه مدل از این خانواده به کارت های گرافیک سری Vega مجهز شده اند و در صورت دلخواه، می توانید مدل مجهز به دوربین آنها را خریداری کنید. اچ پی دوربین مادون قرمز را برای استفاده از Windows Hello در EliteBook 700 تعبیه کرده و ضمناً قابلیتی به آن افزوده که با غیرقابل خواندن کردن نمایشگر برای دیگران، حریم شخصی شما را حفظ می کند.

تمام لپ تاپ های این سری در صورت دلخواه از داک تاندربولت و تکنولوژی 4G LTE پشتیبانی می کنند و اچ پی قیمت پایه 999 دلار را برای آنها در نظرگرفته است.

بعد از این نوبت به سری ProBook 645 G4 می رسد که مشخصاتی شبیه به سری EliteBook 700 دارد اما از سقف 1 ترابایت حافظه M.2 SSD یا سقف 1 ترابایت حافظه HDD با 7200 دور بر ثانیه پشتیبانی می کند. علاوه بر این، مدل ProBook تست های استانداردهای نظامی را پشت سر گذاشته و از نظر امنیت نیز در کلاس سازمانی دسته بندی می شود. ProBook 645 G4 هم قیمت پایه 759 دلاری دارد و همراه با سری EliteBook 700 طی ماه جاری میلادی از راه می رسد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • shayaniraj
    shayaniraj | ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۷

    با قیمت دلار میشه حدودا هفت میلیون تومان سری الایت و گمرک هم بهش میخوره که تا هشت تومان می‌ره چه خبره مگه مردم ما توان خریدش دارن متاسفم?

  • yasinnn
    yasinnn | ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۷

    دوستان کسی میدونه سری جدید لپتاپهای سری N ایسوس عرضه میشن یا نه؟؟

مطالب پیشنهادی