ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شش صدای جدید دستیار گوگل به همین زودی از راه رسیدند

در جریان نطق ابتدایی رویداد Google I/O، این کمپانی درباره موتور صوتی WaveNet صحبت کرد که باعث می شود دستیارهای صوتی به شکلی واقع گرایانه تر صحبت کنند. در همان زمان اعلام شد که شش ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۰۹:۳۰

در جریان نطق ابتدایی رویداد Google I/O، این کمپانی درباره موتور صوتی WaveNet صحبت کرد که باعث می شود دستیارهای صوتی به شکلی واقع گرایانه تر صحبت کنند. در همان زمان اعلام شد که شش صدای جدید برای گوگل اسیستنت در راه است و گرچه انتظار داشتیم این قابلیت تازه مدتی دیگر از راه برسد، از همین حالا می توانید به این صداها در تنظیمات اسیستنت دسترسی داشته باشید.

به نظر می رسد این صداهای جدید روی تمام دیوایس ها در دسترس قرار گرفته باشند و خبری از محدودیت به دیوایس های پیکسل نیست. بنابراین فقط باید بدانید که چطور می توان این صداها را فعال سازی کرد که زیر منویی پیچیده مدفون شده اند.

برای تغییر صدای اسیستنت کافیست به به تنظیمات این دستیار صوتی بروید، گزینه Preferences را انتخاب کنید و سپس وارد بخش Assistant Voice شوید. تا پیش از این تنها دو گزینه در این صفحه وجود داشت اما حالا شاهد هشت گزینه هستید.

ابزار WaveNet توسط استارتاپ زیرمجموعه گوگل، دیپ مایند ساخته شده است. این ابزار از شبکه عصبی برای ساخت مکالماتی بهره می برد که از سیستم قبلی گوگل بسیار واقع گرایانه تر هستند. البته هنوز هم نوعی لحن رباتیک در صدای دستیار گوگل وجود دارد، اما تفاوت نسبت به قبل چشمگیر است و شما را به تحسین وا خواهد داشت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Mehrdad_A_
    Mehrdad_A_ | ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۷

    و ما در حال فیلتر کردن تکنولوژی هستیم

مطالب پیشنهادی