ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شیائومی موبایل ارزان قیمت ردمی S2 را با دوربین دوگانه معرفی کرد

شیائومی طبق برنامه اعلام شده، امروز از موبایل میان رده ردمی S2 در چین رونمایی کرد. این دستگاه از نظر رده بندی، کمی پایین تر از ردمی نوت 5 جای می گیرد اما ویژگی های ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۱۴:۰۰

شیائومی طبق برنامه اعلام شده، امروز از موبایل میان رده ردمی S2 در چین رونمایی کرد. این دستگاه از نظر رده بندی، کمی پایین تر از ردمی نوت 5 جای می گیرد اما ویژگی های جذابی از جمله دوربین دوگانه و نمایشگر کشیده را به همراه دارد.

ردمی S2 به چیپست اسنپدراگون 625 مجهز شده و رابط کاربری MIUI 9 را در کنار جدید ترین نسخه پایدار سیستم عامل گوگل یعنی اندروید 8.1 اوریو در اختیار شما می گذارد. چیپست مورد بحث به یک پردازنده 8 هسته ای با حداکثر فرکانس 2 گیگاهرتز و پردازشگر گرافیکی ادرنو 506 مجهز است.

شیائومی ردمی S2 نمایشگر کشیده 5.99 اینچی با رزولوشن اچ دی پلاس دارد. حسگر اثر انگشت این دستگاه پشت بدنه جای گرفته و دکمه های ناوبری هم به شکل مجازی در آن تعبیه شده اند. دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی این گوشی به هوش مصنوعی مجهز شده و از فلاش LED بهره می برد. ماژول دوگانه پشت دستگاه هم از حسگرهای 12 و 5 مگاپیکسلی تشکیل شده که به لرزشگیر الکترونیکی EIS نیز مجهز هستند.

ردمی S2 در دو نسخه عرضه می شود که یکی از آنها 3 گیگابایت رَم و 32 گیگابایت حافظه داخلی دارد، و دیگری 4 گیگابایت رَم و 64 گیگابایت فضای ذخیره سازی دارد. مدل اول به قیمت معادل 160 دلار و دومی به قیمت معادل 171 دلار در بازار چین عرضه می شوند، ضمن اینکه در زمان خرید می توانید یکی از رنگ های رُز گلد، شامپاین گلد یا نقره ای پلاتینیوم را انتخاب کنید. هنوز در مورد عرضه این گوشی ارزان قیمت اما کارآمد در دیگر بازارهای جهان خبری در دست نیست.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (8 مورد)
  • farshid_m
    farshid_m | ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۷

    طراحیش یپا پرچمداره

  • pars
    pars | ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۷

    شیائومی عالیه

  • hichkak
    hichkak | ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۷

    جالبه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی