ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

پرونده اولین اپلیکیشن نینتندو روی موبایل بسته شد

نزدیک به سه ماه پیش نینتندو اعلام کرد که سرورهای اولین اپلیکیشن آن‌ها، میتومو (Miitomo) در نه مه (19 اردیبهشت) متوقف می‌شود. امروز روز موعود بود و ژاپنی‌ها با بیانه‌ای ضمن تشکر از میلیون‌ها طرفداری ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۱۷:۱۵

نزدیک به سه ماه پیش نینتندو اعلام کرد که سرورهای اولین اپلیکیشن آن‌ها، میتومو (Miitomo) در نه مه (19 اردیبهشت) متوقف می‌شود. امروز روز موعود بود و ژاپنی‌ها با بیانه‌ای ضمن تشکر از میلیون‌ها طرفداری که از میتومو استفاده کردند، به کار این برنامه پایان دادند:

سرویس میتومو به پایانش راهش رسیده و در روز پنجشنبه، نه مه بسته می‌شود. از ابتدای عرضه اپلیکیشن تاکنون، راه زیادی را آمده‌ایم و از تمام طرفدارانی که در این مسیر همراه‌مان بودند، تشکر می‌کنیم. امیدواریم در آینده با چیزهای بهتری که ارائه می‌دهیم، دوباره شما را ببینیم.

نینتندو چند ماه پیش به کاربران هشدار داده بود که بعد از بسته شدن میتومو، دسترسی به اطلاعات ممکن نیست و بهتر است هر چه سریع‌تر از عکس ها و پیام هایی که قبلا فرستاده‌اند یک نسخه پشتیبان بگیرند. همچنین با قطع پشتیبانی از این اپلیکیشن، تمام آیکون‌ها و لباس‌هایی که برای اکانت نینتندو یا بازی ماریو ران گرفته بودید دیگر قابل استفاده نیستند.

میتومو اگرچه در روزهای نخست فعالیتش بیش از چهار میلیون کاربر داشت و با موفقیت‌هایش سهام نینتندو را افزایش داد اما رفته رفته محبوبیت این اپلیکیشن کاهش یافت. تا جایی که ژاپنی‌ها به خاطر «عدم جذب کاربران کافی» تصمیم به توقف سرویس میتومو گرفتند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی