ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مایکروسافت از حضور iMessage اپل در ویندوز استقبال می کند

مایکروسافت در جریان کنفرانس Build امسال خود از اپلیکیشن «Your Phone» رونمایی کرد که سبب می شود دیوایس های مبتنی بر اندروید و iOS سازگاری بهتری با ویندوز 10 دسکتاپ داشته باشند. این اپلیکیشن می ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۱۵:۰۰

مایکروسافت در جریان کنفرانس Build امسال خود از اپلیکیشن «Your Phone» رونمایی کرد که سبب می شود دیوایس های مبتنی بر اندروید و iOS سازگاری بهتری با ویندوز 10 دسکتاپ داشته باشند. این اپلیکیشن می تواند تصاویر، متون و چیزهایی از این دست را به صورت مستقیم از اسمارت فون شما به پی سی انتقال دهد.

با این حال، یکی از مهم ترین ویژگی هایی که جای خالی آن در اپلیکیشن مایکروسافت احساس می شود، پشتیبانی از iMessage اپل است. اما مایکروسافت می گوید که برای برطرف کردن این کمبود، مشتاق به همکاری با اپل است.

وب سایت ورج اخیراً مصاحبه ای مفصل با جو بلیفوره و شیلپا رنگنتن از مایکروسافت داشته و در جریان این مصاحبه گفته شد که آوردن برخی قابلیت ها به اپلیکیشن Your Phone سخت تر از سایر قابلیت ها است؛ و iMessage اپل یکی از آنهاست.

رنگنتن می گوید اگرچه اپلیکیشن Your Phone با نوتیفیکیشن ها و تصاویر سازگاری دارد، اپل پشتیبانی از iMessage را به کاری چالش برانگیز تبدیل کرده است. وی در ادامه می گوید که علاقه مند به پشتیبانی از iMessage به شیوه ای است که خللی در اکوسیستم مد نظر اپل ایجاد نکند.

با این همه، مایکروسافت هنوز برای همکاری با اپل پیش قدم نشده است و مشخص نیست که اصلاً اپل با چنین پیشنهادی موافقت می کند یا خیر. از یک سو، افزودن iMessage به اپ Your Phone باعث می شود مردم دسترسی بهتری به محتویات آیفون خود داشته باشند و از سوی دیگر، اپل ترجیح می دهد مردم به جای پی سی های مبتنی بر ویندوز، کامپیوترهای مک با پشتیبانی پیش فرض از iMessage را خریداری کنند.

در هر صورت به نظر می رسد که پلتفرم Your Phone با پشتیبانی بهتر از اندروید نسبت به iOS عرضه خواهد شد و چنین اتفاقی، معمولا اهمیت چندانی برای اپل ندارد. حالا باید دید که مایکروسافت موفق به ترغیب اپل می شود یا خیر.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی