ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

مخصوص ماجراجویان؛ برابوس Adventure 4×4² با توانایی های آفرود عالی معرفی شد [تماشا کنید]

مرسدس بنز G کلاس را می توان یکی از اصیل ترین خودروهای جهان دانست. این شاسی بلند جان سخت در طول حیات خود متحمل تغییرات کمی شده و تفاوت های ظاهری اولین و آخرین نسل ...

سعید علیپور
نوشته شده توسط سعید علیپور | ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۱۸:۳۰

مرسدس بنز G کلاس را می توان یکی از اصیل ترین خودروهای جهان دانست. این شاسی بلند جان سخت در طول حیات خود متحمل تغییرات کمی شده و تفاوت های ظاهری اولین و آخرین نسل آن انگشت شمار هستند. تیونر معروف و خوشنام برابوس که تخصص بالایی در ارتقای محصولات مرسدس بنز دارد، اخیرا به سراغ نسل قبلی G کلاس رفته و آن را به یک اتومبیل تمام عیار برای مسیرهای آفرود تبدیل کرده است.

G-Class-1979

برابوس از نتیجه پروژه جدید خود با نام Adventure 4x4² یاد می کند. این پروژه بر روی G550 اجرا شده و در آن هم بر روی نمای ظاهری و هم توانایی های فنی تاکید شده است.

BRABUS - Adventure 4x4²

در نمای ظاهری بهره گیری گسترده از فیبر کربن در جای جای بدنه نکته ای است که در همان نگاه نخست جلب توجه می کند. در این بخش اجزای مختلفی به خودرو اضافه شده که تقریبا همه آنها از مواد سبک وزن ساخته شده اند.

BRABUS - Adventure 4x4²

هواکش های دوگانه، کاپوت متورم با برش های متعدد، گلگیرهای حجیم، رکاب های جانبی، وینچ، باربند و چراغ های سقفی LED برخی از ویژگی های ظاهری جذاب Adventure 4x4² به شمار می روند.

BRABUS - Adventure 4x4²

در زیر کاپوت تازه ترین دست پرورده برابوس همان موتور 4 لیتری توئین توربوی V8 قرار دارد. این موتور 550 اسب بخار قدرت و 800 نیوتن متر گشتاور تولید نموده و از طریق گیربکس 7 سرعته خودکار هر چهار چرخ را به حرکت در میاورد. هر کدام از چرخ ها به تایرهای مخصوص مسیرهای سنگلاخی و گل آلود که ساخت کمپانی گودریچ هستند، مجهز شده اند.

brabus-adventure-4x4-mercedes-benz-g-class (7)

با چنین مشخصات فنی درخور توجهی Adventure 4x4² برای رسیدن به سرعت 100 کیلومتر در ساعت به 6.7 ثانیه زمان نیاز دارد.

brabus-adventure-4x4-mercedes-benz-g-class (4)

در داخل کابین استفاده از چرم بسیار با کیفیت در قسمت های مختلف در دستور کار قرار گرفته است. به منظور کنترل سیستم تعلیق و امکانات گوناگون هم یک پنل لمسی بر روی کنسول مرکزی نصب شده است.

brabus-adventure-4x4-mercedes-benz-g-class (4)

چنانچه فردی در آلمان به این شاسی بلند همه جا رو علاقه مند باشد، باید دقیقا 540,242.15 یورو (معادل 644,860 دلار) کنار بگذارد. این رقم تقریبا سه برابر نسخه استاندارد G550 4x4² است.

brabus-adventure-4x4-mercedes-benz-g-class (4)

بد نیست اشاره کنیم نسل جدید G کلاس در نسخه G550 از یک موتور 4 لیتری V8 توئین توربو با 416 اسب بخار قدرت و 610 نیوتن متر گشتاور بهره می برد. وظیفه انتقال نیروی تولیدی توسط این موتور بر عهده گیربکس 9 سرعته خودکار گذاشته شده است.

040-2018-mercedes-amg-g63

افرادی که به دنبال قدرت بیشتر باشند، می توانند به سراغ G63 بروند. این نسخه به همان موتور 4 لیتری V8 مجهز شده، با این تفاوت که خروجی آن به 577 اسب بخار قدرت و 850 نیوتن متر گشتاور افزایش یافته است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Kiyarash Alinasab
    Kiyarash Alinasab | ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۷

    چقدر زشت

  • Tiger
    Tiger | ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۷

    نمیدونم چرا وقتی جمله: (در دستور کار قرار گرفته شده) را توی مقالات میبینم،یاد مدیران بی سواد و بی لیاقت خودمون میفتم که فقط بلدن حرف بزنند و هیچ غلط دیگه ای نمی کنند،ولی خب دیگه این یکی با بقیه فرق می کنه،ناسلامتی مرسدس بنز هست واسه خودش،حرفی که میزنه روی حرفش میمونه ?

مطالب پیشنهادی