ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار تصاویر با کیفیت از نوکیا X به همراه مشخصات فنی

بر اساس اخبار موجود تلفن هوشمند نوکیا X قرار است چهارشنبه هفته آینده طی مراسمی راس ساعت 14 (به وقت محلی) در چین معرفی شود که با توجه به تصاویر منتشر شده، نخستین محصول برند ...

محسن خوشنود
نوشته شده توسط محسن خوشنود | ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۱۲:۳۰

بر اساس اخبار موجود تلفن هوشمند نوکیا X قرار است چهارشنبه هفته آینده طی مراسمی راس ساعت 14 (به وقت محلی) در چین معرفی شود که با توجه به تصاویر منتشر شده، نخستین محصول برند نوکیا با بریدگی نمایشگر خواهد بود.

گوشی مورد بحث با شماره مدل «TA-1099» اکنون در فهرست TENAA به ثبت رسیده و با توجه به اطلاعات موجود در این لیست، شاهد استفاده از پرازنده هشت هسته ای با فرکانس 1.8 گیگاهرتز و اندروید 8.1 در آن هستیم.

نوکیا X از چیپست هشت هسته ای 1.8 گیگاهرتزی برخودار است

لازم به ذکر است که در اطلاعات مورد اشاره اسمی از مدل چیپست برده نشده اما با توجه به توان پردازشی، به نظر می رسد نوکیا این بار از چیپست اسنپدراگون 636 استفاده کرده است؛ امری که با توجه به قرارگیری نوکیا X در بین نوکیا 6 و نوکیا 7 پلاس (به عنوان گزینه میانی) منطقی به نظر می رسد. همچنین خریداران حق انتخاب بین سه ظرفیت رم 3، 4 و 6 گیگابایتی را داشته و در زمینه فضای ذخیره سازی نیز با گزینه های 32 و 64 گیگابایتی رو به رو هستند.

در ضمن همان طور که اشاره شد، نمایشگر 5.8 اینچی موبایل نوکیا X دارای بریدگی است که اسپیکر مکالمه و دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی را در خود جای داده و از رزولوشن 2880 در 1080 با نسبت ابعاد 19:9 برخوردار خواهد بود.

لازم به ذکر است که ابعاد بدنه نوکیا X در حد و اندازه نوکیا 6 (147.2x71x8 میلیمتر) بوده و از ماژول دوربین دوگانه با سنسور اصلی 16 مگاپیکسلی (از رزولوشن سنسور دوم هنوز اطلاعی در دست نیست) و باتری 3000 میلی آمپر ساعتی بهره می برد.

گفتنی است موبایل جدید برند نوکیا در سه رنگ آبی، مشکی و نقره ای قابل سفارش بوده و با قیمت تقریبی 250 دلار به دست مشتریان خواهد رسید. در ادامه سایر تصاویر منتشر شده به همراه پوستر مراسم معرفی نوکیا X را مشاهده می کنید:

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • saeed_ebrahimi
    saeed_ebrahimi | ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۷

    یه مقدار پشتش جا کار داره

  • milad
    milad | ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۷

    آخه چرا داره بریدگی میزنه

  • S. A. F
    S. A. F | ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۷

    واقعا داره گوشی ها مضحک میشن، چرا همشون آنقدر شبیه همن ?

مطالب پیشنهادی