ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

سه‌گانه Crash Bandicoot زودتر از موعد روی پی‌سی و کنسول‌ها عرضه می‌شود

اکتیویژن سال گذشته سه قسمت  ابتدایی سری کرش بندیکوت را تحت نام Crash Bandicoot N. Sane Trilogy برای پلی استیشن 4 عرضه کرد و بعد از موفقیت های این بازی و تبدیل شدن آن به ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۱۰:۰۰

اکتیویژن سال گذشته سه قسمت  ابتدایی سری کرش بندیکوت را تحت نام Crash Bandicoot N. Sane Trilogy برای پلی استیشن 4 عرضه کرد و بعد از موفقیت های این بازی و تبدیل شدن آن به موفق ترین ریمستر در تاریخ اکتیویژن، عرضه سه گانه کرش روی پی سی، ایکس باکس وان و سوییچ نیز تایید شد.

در ماه های گذشته، اکتیویژن تاریخ انتشار این بازی روی پلتفرم های ذکر شده را 19 تیر ذکر کرد اما ظاهراً این کمپانی برای انتشار یکی از IP های موفق خود عجله دارد و این بازی زودتر از موعد و در تاریخ 8 تیر عرضه خواهد شد.

همانند نسخه پلی استیشن 4، بازی شامل سه نسخه ابتدایی از سه گانه کرش بندیکوت بوده و از انیمیشن، نورپردازی و گرافیک بهبود یافته نسبت به نسخه های اصلی بهره خواهد برد.

سه گانه کرش بندیکوت
بسته الحاقی درجه سختی بالا که مدتی بعد از انتشار بازی روی پلی استیشن 4 عرضه شده بود، از ابتدا برای پی سی، ایکس باکس وان و سوییچ در دسترس خواهد بود.

لازم به ذکر است، در ساخت این بازی از صداپیشگان نسخه اصلی استفاده شده و می توانید تمام مراحل بازی را با شخصیت کوکو نیز به اتمام برسانید. در حال حاضر شایعاتی مبنی بر عرضه نسخه جدید کرش بندیکوت در سال 2019 شنیده می شود و برای اطلاعات بیشتر در مورد این عنوان باید تا رویداد E3 2018 منتظر بمانیم.

فرنچایز Crash Bandicoot توسط استودیو نام آشنا ناتی داگ خلق شد. بعد از چند دوره تعویض ناشر سرانجام در سال 2008 اکتیویژن امتیاز این سری را خریداری کرد.

به نظر می رسد اکتیویژن به هیچ قیمتی حاضر به تاخیر در عرضه عناوین خود نیست. چندی پیش اخباری به بیرون درز کرد که نشان می داد بخش داستانی در جدیدترین نسخه کال او دیوتی به علت عدم تاخیر در عرضه بازی از آن حذف شده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Syiamak Bahari
    Syiamak Bahari | ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۷

    بی صبرانه منتظر این شاهکار به تمام معنا هستیم

مطالب پیشنهادی